Foto: Andrea J.
ID 1290324

Andrea J. 49 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Praha-Bohnice + 5 km ochota dojíždět Mapa Praha-Libeň + 5 km ochota dojíždět Mapa Praha-Čakovice + 5 km ochota dojíždět Mapa Praha-Březiněves + 5 km ochota dojíždět Mapa Praha-Dolní Chabry + 10 km ochota dojíždět Mapa Zobrazit vše

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

SEŠ Resslova 8

všeobecná ekonomika

září 1989 – červen 1992SŠ s maturitou

Praxe 32 let a 6 měsíců

PIAGGIO CAFFÉ

Provozní manager kavárny

2020 – 2024 4 roky a 6 měsíců

péče o chod kavárny- objednávky zboží, rozpisy směn, zajištění komplet.funkčnosti provozu,servis,nutné opravy..... dále potom personální charakter -inzerce,nábor a zaškolení nových zaměstnanců, podklady pro mzdy, vyplácení mezd

TESCO

Personalista

2023 – 2023 6 měsíců

nábor nových zaměstnanců pro skladový areál , inzerce, pohovory, smlouvy nástupní i výstupní,systém školení,podklady pro mzdy

OSVČ

Velkoobchod s oblečením USA,UK a vlastní eshopy

2003 – 2023 20 let a 6 měsíců

vyhledání dodavatelů na trhu v UK a USA, smlouvy o dodávkách +vyjednání podmínek spolupráce, vybudování odběratelské sítě velkoobchodu , péče o zákazníky , podpora zač.obchodů, stanovování cen, podklady pro účetní agenturu, fakturace.... později otevření vl.eshopů, spuštění, vklady, realizace objednávek, fakturace, ....

PRAGODATA s.r.o.

Personalista

2000 – 2003 3 roky a 6 měsíců

evidence zaměstnanců,inzerce,výběrová řízení,pohovory,smlouvy pracovní,stabilizační, výstupní formality , spolupráce s personálními agenturami, školení,podklady pro mzdové účetní, veškerá administrativa spojená

DÁLNIČNÍ STAVBY a.s.

Finanční oddělení

2000 – 2000 6 měsíců

finanční rozpočty staveb, evidence a organizace zaměstnanců, školení, logistika, podklady pro mzdové účetní , finanční podpora staveb, objednávky

PROTHERM s.r.o.

Osobní asistent managementu

1994 – 2000 6 let a 6 měsíců

administrativní činnost spojená s vedením společnosti a zaměstnanců, organizace programu vedení , zajišťování ubytování pro tuzemské i zahraniční obchod.partnery, příprava jednání, účast na jednáních, plánování služ.cest, plánování školení a organizace školení

SIEZA s.r.o.

Asistent obchodního a finančního oddělení

1992 – 1994 2 roky a 6 měsíců

veškerá činnost spojená s chodem obchod.oddělení- prodej,fakturace, sklad, podklady pro finanční oddělení, podklady pro mzdy

Catherine s.r.o.

Obchodní asistent

1992 – 1992 6 měsíců

příprava smluv s dodavateli, odběrateli, jednání v NJ, objednávky zboží, správa firemní databáze, fakturace, evidence obchod.případů, prodej

Jazyky

němčinamírně pokročilá

angličtinastředně pokročilá

ruštinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený

MS Windows XP / Vista / 7Zkušený

Chytrý telefon AndroidZkušený

Chytrý telefon Apple iOSZkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookZkušený

Psaní všemi desetiExpert

Grafické a konstrukční programy

Adobe PhotoshopZkušený

ERP a účetní software

PohodaPokročilý

Tvorba obsahu a online marketing

Úprava fotekPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Kurzy

Baristické zkoušky

2019

Zákoník práce

2002

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45