P. K. , životopis 1298795
Představa o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Bankovní poradce Fakturant/ka Prodavač Recepční v administrativě Referent Vedoucí odboru / oddělení Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Obchodní akademie Trutnov
Obchodní akademie
1991 – 1995SŠ s maturitou
Praxe 21 let a 2 měsíce
Sv*******čín
Vedoucí pobočky
duben 2011 – dosud 13 let a 8 měsíců
kompletní zajištění chodu pobočky, vedení kolektivu zaměstnanců, osobní i telefonické jednání se zákazníky, zpracování cenových nabídek, uzavírání smluv, zadávání objednávek do výroby, spolupráce s výrobním závodem, skladové hospodářství a evidence, plánování montáží, řešení reklamací, fakturace zakázek, odpovědnost za peněžní prostředky, zpracování podkladů pro mzdy a účetnictví, vyřizování korespondence
Co*********nné
Obchodní referent
1997 – 2002 5 let a 6 měsíců
kompletní zákaznický servis – telefonické i osobní kontakty s obchodními partnery, aktivní vyhledávání nových zákazníků, zpracování cenových nabídek, vyřizování korespondence, uzavírání smluv, vedení příslušné administrativní , evidence skladových zásob, odpovědnost za dodržení termínů dodávek, fakturace zboží, řešení reklamací a pohledávek, příprava a zpracování podkladů na základě potřeb vedoucích pracovníků, prezentace firmy na veletrzích
HA*********abí
Fakturant/ka
1995 – 1997 2 roky a 6 měsíců
evidence klientů servisního oddělení, fakturace zakázek, odpovědnost za hotovostní platby, evidence došlé pošty, příprava podkladů pro mzdovou účtárnu
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
Chytrý telefon AndroidZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace