Foto: Ing. Jiří H., MSc.
ID 1288504

Ing. Jiří H., MSc. 63 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Praha + 10 km ochota dojíždět Mapa

 Chci pracovat jako

HR ředitel / manažer HR specialista

 Možná spolupráce

Plný úvazek, Zkrácený úvazek

Vzdělání Vysokoškolské

Vysoká škola ekonomie a managementu

Ekonomika a management, Management firem - navazující magisterský studijní program

2014 – 2016Vysokoškolské

Karlova Univerzita, Právnická fakulta

Sociální politika - personální řízení (specializační / postgraduální studium zakončené obhajobou závěrečné prá

1991 – 1993Vysokoškolské

Vysoká vojenská škola

vojenské specializace

1984 – 1988Vysokoškolské

Střední průmyslová škola strojnická

Strojírenství (přijatý do druhého ročníku čtyřletého studia po vyučení v učebním oboru)

1981 – 1984SŠ s maturitou

Praxe 27 let a 10 měsíců

VUAB Pharma, a.s. Roztoky

Vedoucí personálního odboru /HR manažer

září 2022 – dosud 1 rok a 8 měsíců

Výkon a zastřešení kompletní HR agendy ve výrobní společnosti s cca 220 zaměstnanci. Vedle běžné denní agendy též tvorba a sjednání nové Kolektivní smlouvy, tvorba nového Mzdového předpisu, ujednocení problematiky pracovnělékařských služeb a vydání nového předpisu zastřešující tuto problematiku a zejména zadání a implementace nového informačního systému OKbase (evidence docházky, personalistika, mzdy, evidence osob přítomných v areálu. Zastřešení BOZP problematiky ve firmě (externí dodavatel služby). Zaměstnávání cizinců, práce s agenturními pracovníky.

Nemocnice Na Bulovce, Praha (cca 2 600 zaměstnanců)

Vedoucí personálního odboru

2019 – 2020 1 rok a 6 měsíců

Řízení odboru, který dříve realizoval pouze zpracování platů a základní personální administrativy. Přenastavování personálních procesů, provedl jsem aktualizaci všech dokumentů personální administrativy a zahájil rozsáhlé práce na systemizaci pracovních míst a popsání organizační struktury. Prováděl jsem práce na vnitřních předpisech řešících platy, ale také jsem např. úplně přepracoval Směrnici pro pracovnělékařské služby. Příprava podmínek pro to, aby mohly být v budoucnu lépe uplatňovány principy vnitřního i vnějšího personálního marketingu.

HONDL GLOBAL SERVICES a.s., Kladno (služby, pracoviště po celé ČR, 650 zam.)

Personální ředitel

2017 – říjen 2019 2 roky a 10 měsíců

Realizace personální práce ve firmě s velmi specifickými podmínkami (úklid po celé ČR, velké množství DPP… a vše, co se zaměstnáváním podobných pracovníků souvisí). Tvorba vnitřních předpisů (včetně mzdového), edukace vedoucích zaměstnanců. Organizace i realizace masivního náboru zaměstnanců, včetně zahraničních, a to na různá pracoviště po celé ČR. Firma měla i oprávnění působit jako agentura práce, naše zaměstnance jsme v některých případech dočasně přidělovali dalším subjektům. Řízení personálního úseku včetně nového převzetí zodpovědnosti za mzdovou účtárnu, zavedení a využívání nástrojů personálního controllingu (mzdové náklady).

ATEK s.r.o., Moravská Třebová (automotive, cca 600 zaměstnanců)

Personální ředitel

březen 2014 – prosinec 2017 3 roky a 10 měsíců

Budování standardních procesů v oblasti řízení lidských zdrojů. Pozornost věnována v prvním období revizi a obnově pracovněprávních dokumentů a vnitřních předpisů, poté získávání nových zaměstnanců. Probíhala těsná spolupráce s agenturami práce a také implementace principů personálního marketingu. S tím souvisela i reforma odměňování s důrazem na zainteresování vedoucích zaměstnanců na úspěchu celého řízeného pracoviště. Zavedení pers. inf. systému (OKbase), zavedení práce s organizační strukturou, systemizací pracovních míst a také nový způsob detailní evidence docházky zaměstnanců. Významným úspěchem bylo snížení fluktuace o ½ původního stavu, a to důkladným a objektivním hodnocením výkonu zejména mistrů. Spolupráce s ÚP ČR na získávání významných dotací na podporu zdravotně znevýhodněných zaměstnanců. Přímá podřízenost osobně majiteli skupiny společností. (Holding ATEK = 3 sesterské společnosti v majetku jedné osoby.)

Vojenská lékařská akademie JEP v Hradci Králové, od r. 2005 Fakulta vojenského zdravotnictví Univerzity obrany

Vedoucí personálního oddělení

březen 1990 – prosinec 2009 19 let a 10 měsíců

Komplexní zodpovědnost za personální agendu až cca 600 zaměstnanců. Evidence, administrativa, styk se státními úřady, nábory. Zodpovědnost a osobní vedení systemizace pracovních míst, a to jak v procesu jejich plánování, tak následné zařazování zaměstnanců na systemizovaná místa. V čase jsme několikrát realizovali rozsáhlé organizační změny. Za 20 let jsem pracoval pro 3 rektory, lékaře, univerzitní profesory, v jejich bezprostřední podřízenosti. Byl jsem vždy členem nejužšího vedení školy.

Polní nemocnice (2x) v zemích Středního východu. (Dočasné vyslání po dobu trvání prac. práv. vztahu u VLA.)

HR manažer

2002 – 2003 1 rok a 6 měsíců

Podstatný podíl na personální výstavbě každé z nemocnic. Definování struktury, systemizace míst, zajištění rozsáhlého náboru, zajištění všech administrativních opatření spojených s vysláním zaměstnanců do zahraničí a s jejich odměňováním. Vše včetně osobní realizace kompletní administrativy (cca 250 zaměstnanců). I v této roli jsem byl vždy bezprostředně podřízen šéfovi nemocnice.

Jazyky

angličtinapokročilý začátečník

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý

Chytrý telefon AndroidPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý

MS OutlookPokročilý

Další programy a počítačové znalosti

ASPI, OKbase

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Ochota učit se

Pracovitost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45