K. A. , životopis 780814
Představa o práci
Kde hledám práci
Chomutov + 25 km ochota dojíždět Mapa Kladno + 30 km ochota dojíždět Mapa Louny + 30 km ochota dojíždět Mapa Most + 15 km ochota dojíždět Mapa Praha-Dejvice + 30 km ochota dojíždět Mapa Ústí nad Labem + 30 km ochota dojíždět Mapa Zobrazit vše
Chci pracovat jako
Business Development Manager Manažer prodejního teamu Ředitel / manažer logistiky Ředitel / manažer nákupu Vedoucí odboru / oddělení Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o.
Ekonomika a management
říjen 2019 – červen 2020Bakalářské
Vyšší odborná škola ekonomická, sociální a zdravotnická, Obchodní akademie, Střední pedagogická škola a Středn
Ekonomika
září 2016 – červen 2019Vyšší odborné
Gymnázium Václava Hlavatého Louny
Gymnázium (všeobecné 4 leté)
září 1995 – červen 1999SŠ s maturitou
Praxe 11 let a 4 měsíce
HP*******.o.
Vedoucí logistiky
červenec 2022 – červen 2024 2 roky
- vedení týmu oddělení logistiky (zákaznického dispa, plánování a nákupu přímého materiál) - řízení, organizace a optimalizace skladových zásob - zodpovědnost za KPI - reporting - řešení krizových situací v rámci oddělení logistiky - znalost systému SAP (MM02, LX27, CS15, CS13, ME38, ME3L, MIGO, ME21N, L, ME32L, MB51, MB52, MD04, ZSD Logi, ZMM Stock reports, Ca21, CS01, C223, atd.) - komunikace s ostatními odděleními napříč celým závodem - optimalizace cen transportů pro Sofa a dodávky materiálu - plnění stanovených cílů společnosti
HP*****tec
Plánovač výroby
listopad 2020 – 2022 2 roky a 2 měsíce
Plánování výrobních kapacit, zajištění plnění termínů zakázek dle odvolávek zákazníků. Spolupráce s výrobním, projektovým oddělením a logistikou, práce v systému SAP, reporting.
AG*********.o.
Vedoucí kanceláře / pobočky
červen 2018 – srpen 2020 2 roky a 3 měsíce
Odpovědnost za každodenní provoz kanceláře, organizace práce zaměstnanců společnosti. (20ti členný tým) Komunikace a pravidelný report v anglickém jazyce vedení firmy v Izraeli. Pravá ruka zahraničního jednatele a zastupování v jeho nepřítomnosti. Řešení případných reklamací ze stran zákazníků. Spolupráce s ostatními odděleními napříč společností. Komunikace s dodavateli a vyjednávání optimálních podmínek při dodání materiálu. Zajištění výběrových řízení veřejných zakázek. Vedení pracovních pohovorů, příprava pracovních smluv, lékařských prohlídek atd. Zajištění zahraniční logistiky.
Ko*******hod
Manažer obchodu
2013 – 2018 5 let a 6 měsíců
Veškeré činnosti spojené s vedením firmy - kontrola a zajištění skladu, kontrola kvality zboží, jednání s úřady, bankou, vedení účetní agendy a pokladny, příprava reklamních akcí, vyřizování reklamací.
Jazyky
francouzštinazačátečník
angličtinapokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Grafické a konstrukční programy
Adobe Illustrator / Corel Draw
Adobe Photoshop
Databázové systémy
MS Access
Další programy a počítačové znalosti
Práce v programu SAP
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)