Není foto: K. A.
ID 780814

K. A.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Chomutov + 25 km ochota dojíždět Mapa Kladno + 30 km ochota dojíždět Mapa Louny + 30 km ochota dojíždět Mapa Most + 15 km ochota dojíždět Mapa Praha-Dejvice + 30 km ochota dojíždět Mapa Ústí nad Labem + 30 km ochota dojíždět Mapa Zobrazit vše

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání Bakalářské

Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o.

Ekonomika a management

říjen 2019 – červen 2020Bakalářské

Vyšší odborná škola ekonomická, sociální a zdravotnická, Obchodní akademie, Střední pedagogická škola a Středn

Ekonomika

září 2016 – červen 2019Vyšší odborné

Gymnázium Václava Hlavatého Louny

Gymnázium (všeobecné 4 leté)

září 1995 – červen 1999SŠ s maturitou

Praxe 11 let a 4 měsíce

HP*******.o.

Vedoucí logistiky

červenec 2022 – červen 2024 2 roky

- vedení týmu oddělení logistiky (zákaznického dispa, plánování a nákupu přímého materiál) - řízení, organizace a optimalizace skladových zásob - zodpovědnost za KPI - reporting - řešení krizových situací v rámci oddělení logistiky - znalost systému SAP (MM02, LX27, CS15, CS13, ME38, ME3L, MIGO, ME21N, L, ME32L, MB51, MB52, MD04, ZSD Logi, ZMM Stock reports, Ca21, CS01, C223, atd.) - komunikace s ostatními odděleními napříč celým závodem - optimalizace cen transportů pro Sofa a dodávky materiálu - plnění stanovených cílů společnosti

HP*****tec

Plánovač výroby

listopad 2020 – 2022 2 roky a 2 měsíce

Plánování výrobních kapacit, zajištění plnění termínů zakázek dle odvolávek zákazníků. Spolupráce s výrobním, projektovým oddělením a logistikou, práce v systému SAP, reporting.

AG*********.o.

Vedoucí kanceláře / pobočky

červen 2018 – srpen 2020 2 roky a 3 měsíce

Odpovědnost za každodenní provoz kanceláře, organizace práce zaměstnanců společnosti. (20ti členný tým) Komunikace a pravidelný report v anglickém jazyce vedení firmy v Izraeli. Pravá ruka zahraničního jednatele a zastupování v jeho nepřítomnosti. Řešení případných reklamací ze stran zákazníků. Spolupráce s ostatními odděleními napříč společností. Komunikace s dodavateli a vyjednávání optimálních podmínek při dodání materiálu. Zajištění výběrových řízení veřejných zakázek. Vedení pracovních pohovorů, příprava pracovních smluv, lékařských prohlídek atd. Zajištění zahraniční logistiky.

Ko*******hod

Manažer obchodu

2013 – 2018 5 let a 6 měsíců

Veškeré činnosti spojené s vedením firmy - kontrola a zajištění skladu, kontrola kvality zboží, jednání s úřady, bankou, vedení účetní agendy a pokladny, příprava reklamních akcí, vyřizování reklamací.

Jazyky

francouzštinazačátečník

angličtinapokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Grafické a konstrukční programy

Adobe Illustrator / Corel Draw

Adobe Photoshop

Databázové systémy

MS Access

Další programy a počítačové znalosti

Práce v programu SAP

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Zájmy

Cestování, tanec.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45