Není foto: Michaela P.
ID 1283033

Michaela P. 36 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Most + 30 km ochota dojíždět Mapa Praha-Nové Město + 30 km ochota dojíždět Mapa Ústí nad Labem + 20 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Střední průmyslová škola Duchcov

Technické zařízení budov

září 2005 – červen 2009SŠ s maturitou

Praxe 15 let a 7 měsíců

Manpower Group s.r.o.

Specialista náboru, Školitel, Mentor, Garant staffingových mentorů

listopad 2018 – dosud 5 let a 6 měsíců

• samostatné vedení projektů • business development • vedení koordinátorů • organizace IH projektů pobočky • aktivní oslovování a nábor pracovníků • zajištění, organizace a vedení výběrových řízení • organizace a zajištění nástupů nových zaměstnanců • koordinace stávajících zaměstnanců • komunikace se zaměstnanci, klienty a úřady • vedení docházek • spolupráce s účetní, příprava podkladů pro mzdy, vystavování potvrzení • tvorba reportů • mentorování nováčků, předávání zkušenosti, jejich support a metodické vedení při jejich zaškolení •Členka rady All Identities Council • řešení diverzity na Evropské úrovni ve společnosti •Školitelka - Perm pro staffingové konzultanty •Blue perm, white perm, sdílení zkušeností, vhodný výběr kandidátů, business development, komunikace se stávajícími i potenciálními klienty •Školitelka - Staffing řemeslo • školení interních zaměstnanců ( jedno ze vstupních školení ) - pohovory, orientace v systémech, business development, soft skills a sdílení zkušeností •Garant staffingových mentorů • vedení mentorů, metodika, předávání zkušeností a couching

Manpower Group s.r.o.

HR Koordinátor

duben 2017 – říjen 2018 1 rok a 7 měsíců

• aktivní oslovování a nábor pracovníků • zajištění, organizace a vedení výběrových řízení • organizace a zajištění nástupů nových zaměstnanců, zajištění lékařských prohlídek, podepisování a tvorba pracovních smluv, ukončování pracovních poměrů • koordinace stávajících zaměstnanců • komunikace se zaměstnanci, klienty a úřady • vedení docházek • spolupráce s účetní, příprava podkladů pro mzdy, vystavování potvrzení • tvorba reportů

Freelancer

Event Specialist

2010 – 2017 7 let a 6 měsíců

•celková organizace svateb, koncertů, kulturních akcí, narozeninových oslav, firemních večírků a školení •zajištění programu, výzdoby, cateringu, atd. •koordinace produkčního týmu •péče o klienty a aktivní vyhledávání nových příležitostí

Magistrát města Most

Referent oddělení matriky a dokladů, členka komisí Rady města Mostu

únor 2013 – listopad 2016 3 roky a 10 měsíců

•osobní, telefonická a emailová komunikace s klienty •administrativa spojená s vydáním občanský průkazů a cestovních dokladů •vedení, organizace a koordinace pojízdného úřadu •natáčení video návodu a reportáží do TV, průvodce na Dni otevřených dveří Magistrátu města Mostu, zaškolování nových zaměstnanců •členka komise pro likvidaci dokladů dle zákona č. 328/1999 Sb., o občanských průkazech a cestovních dokladech •členka Komise pro Občanské Obřady a Akce Města – celkové zajištění a organizace svateb, kulturních a sportovních akcí města, koordinace a vedení produkčního týmu

Autodoprava Most

Office manager

říjen 2008 – prosinec 2012 4 roky a 3 měsíce

•komunikace s klienty, úřady a firmami •budování vztahů a péče o klienty •podpora a vedení týmu zaměstnanců

Jazyky

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

A - motocykly

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený

MacOSPokročilý

MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý

Chytrý telefon Apple iOSZkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookPokročilý

Grafické a konstrukční programy

AutoCADZačátečník

ERP a účetní software

HeliosPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Kurzy

PMF Institut - HR Profesionál

říjen 2023

Zájmy

Cestování a výlety, hiking, příroda, kulturní akce, poznávání nových lidí, ráda se učím nové věci.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45