Foto: Ludmila C.
ID 1226697

Ludmila C. 24 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Vyučení bez maturity

Střední škola Brno, Charbulova, příspěvková organizace

Hotelnictví

září 2015 – červen 2017Vyučení

Praxe 6 let a 9 měsíců

Bensen s.r.o.

Servírka/Barmanka

září 2023 – březen 2024 7 měsíců

Obsluha hostů, debarass, řešení požadavků hosta po telefonu, prostírání rezervací, usazování hostů, inventury, péče o vzhled restaurace, balení take-away jídla, Foodory a vyřizování objednávek na našem e-shopu restaurace, komunikace s kuchaři, ochutnávky jídla, každodenní reporty provozní, doplňování skladů, objednávání zboží, příprava teplých nápojů, čepování piva, výroba fresh nápojů, rauty, oslavy, aranžování prostoru pro danou rezervaci s náročnější výzdobou, péče o chladicí boxy se zbožím pro bar a restauraci a péče o pivní box s bečkama a tankama

SteakHouse K1 Pizzerie

Servírka/Barmanka

červen 2023 – září 2023 4 měsíce

Komunikace s hosty (osobně, mailem i telefonicky), objednávání, kasírování, debaras a úklid celé restaurace, znalost jídelního i nápojového lístku zpaměti, vědět z čeho, co a jak se připravuje, pomoc při inventurách, balení a kompletace objednávek sebou,

Pizzeria Ristorante La Patas

Vedoucí směny

listopad 2020 – květen 2023 2 roky a 7 měsíců

Úzká spolupráce s kuchyní a manažerem, zodpovědnost za náš tým (směnu), za peníze, sklady, objednávky zboží a platby za zboží, převzetí zboží, zaučování nového personálu, plánovat směny brigádníkům, kontrolovat dovolenou a případně sehnat záskok

Cola-Transport s.ro.

Provozní restaurace a penzionu

srpen 2018 – říjen 2020 2 roky a 3 měsíce

Komunikace se zákazníky, objednávky zboží do kuchyně i plac, sestavování poledního menu, vyřizování rezervací na penzion, do restaurace, na bowling, rezervace se speciálními požadavky nebo nad 20osob, každodenní report šéfové a ráno meeting s celou směnou, řekli jsme si co bylo špatně, co se naopak povedlo, prošli jsme recenze, stížnosti a pochvaly, pořádání veškerého školení pro personál, vzdělávací kurzy, komunikace s placem i s kuchyní, kalkulace jídla a v případně vlastního baru (svatba) se řešilo špuntovné

Cola-Transport s.r.o.

Číšník/servírka

červenec 2017 – červenec 2018 1 rok a 1 měsíc

Komunikovat se zákazníky, markovat, kasírovat, debaras, chystání svateb, oslav, pohřbů, rauty, inventury, objednávky zboží, check-in a check-out, recepce, zodpovědnost za tržbu, úkolování brigádníků, zaučování nových kolegů

Jazyky

angličtinapokročilý začátečník

češtinavýborná

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

MacOSZkušený

Chytrý telefon AndroidExpert

Chytrý telefon Apple iOSExpert

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Začátečník

Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený

Internetový prohlížeč a e-mailExpert

MS OutlookZačátečník

Psaní všemi desetiPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Další dovednosti

organizace práce (stanovení priorit), nenechávat rozdělanou práci na jindy, čistota, smysl pro detail, věčně dobrá nálada

Kurzy

Příprava Dallmayr kávy

Školení, čištění kávovaru a trysek, šlehání mléka, kolik (g) kávy a kolik (ml) vody, kolik (sek) téct voda, jak využít zbylé našlehané mléko, 27 možností servisu, jak kávu podávat

listopad 2021

Plzeňský prazdroj školení

Školení, péče o trubky, kohouty, těsnění, sítka, kde skladovat bečky, při jaké teplotě, jak správně načepovat jaký druh piva, jak správně umýt pivní sklo

červenec 2019

Prezentace vín Lechovické vinné sklepy

Školení, prezentace před hosty u stolu, otevírání láhve vína a prosecca, jaké víno podávat k jakému jídlu, co podávat k vínu, jak poznat špatný korek a víno, jak se v takové situaci před hostem zachovat, jaké informace při prezentaci hostovi říct a které jsou naopak zbytečné, skladování bíleho a červeného vína, při jaké teplotě, kdy je tubus zbytečný, bez příručníku nechodit prezentovat žádnou láhev

duben 2017

Zájmy

In-line brusle, seriály, tetování, nákupy, čas strávený s nejbližšími

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45