Není foto: A. M.
ID 864853

A. M.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Hradec Králové + 20 km ochota dojíždět Mapa Nový Bydžov + 20 km ochota dojíždět Mapa Hořice (okres Jičín) + 15 km ochota dojíždět Mapa

Vzdělání Vysokoškolské

Univerzita Pardubice - Fakulta filozofická

Sociální antropologie

2009 – 2011Vysokoškolské

Univerzita Pardubice - Fakulta filozofická

Sociální antropologie

2006 – 2009Bakalářské

První soukromé jazykové gymnázium Hradec Králové, s.r.o.

Gymnázium

září 2002 – červen 2006SŠ s maturitou

Praxe 17 let a 10 měsíců

Městský úřad Hořice

Referent oddělení přestupků a krizového řízení

srpen 2023 – dosud 9 měsíců

Evidence přestupků, práce se spisem a spisovou službou, evidence ztrát a nálezů, komunikace s občany, písemná i telefonní komunikace s orgány veřejné moci, zápis jednání s občany, běžná administrativa. Zástup na podatelně- evidence příchozí i odchozí pošty, práce s datovou schránkou a se spisovou službou, osobní i telefonní komunikace s občany, běžná administrativa

Městský úřad Smiřice

Referentka odboru tajemníka- podatelna

leden 2021 – dosud 3 roky a 4 měsíce

Příjem a evidence listovních a e-mailových zásilek, práce s datovými schránkami, konverze dokumentů, vypravování zásilek, práce se spisovou službou, evidence ztrát a nálezů, úřední deska, činnosti spojené s chodem sekretariátu úřadu, komunikace s občany, CzechPoint, zápisy ze zasedání zastupitelstva města, hlášení městského rozhlasu

advokátní kancelář Wildt&Biolek v.o.s.

Administrativní pracovník- DPP při rodičovské dovolené

únor 2018 – prosinec 2020 2 roky a 11 měsíců

Práce v programu IR-IS a Praetor- zakládání nových spisů, správa spisů, administrativa týkající se insolvenčního řízení, práce s datovými schránkami; komunikace s úřady a soudy; obsluha multifunkční tiskárny; práce v programech Microsoft Office (Word, Excel, Outlook)

ZVU Strojírny a.s.

Asistentka technického ředitele

listopad 2011 – srpen 2020 8 let a 10 měsíců

Administrativa spojená s chodem kanceláře ředitele, vyřizování telefonické i písemné komunikace, příprava podkladů na jednání a porady, zajištění provozu zasedací místnosti a uvádění návštěv, zajištění komunikace a předávání podkladů mezi jednotlivými odděleními, objednávání kancelářských potřeb, evidence faktur, zodpovědnost za finanční hotovost v pokladně oddělení.

Salinger z.s.

Pracovník v sociálních službách, koordinátorka dobrovolníků

leden 2009 – duben 2010 1 rok a 4 měsíce

Příprava a vedení volnočasových aktivit pro děti a mládež z rizikového prostředí. Zajištění doučování dětí, komunikace s dobrovolníky a studenty na praxi- plánování docházky a náplně činnosti, psaní hodnocení. Vše formou DPP při studiu VŠ.

Hornbach, trafika Geco, Hotel Nová Amerika, IVEPA komunikační s.r.o.

Pokladní, recepční, hosteska

leden 2005 – 2008 4 roky

Vše formou brigády při studiu.

Jazyky

němčinazačátečník

angličtinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Další programy a počítačové znalosti

IR-IS, Praetor, MUNIS- ERMS podatelna, Úředník, Úřední deska, Pokladna, Legalizace a vidimace, CzechPOINT

Kurzy

CzechPOINT v praxi úředníka

Zobrazit certifikát o absolvování

červen 2022

Inventarizace majetku

Zobrazit certifikát o absolvování

listopad 2021

Vstupní vzdělávání

Zobrazit certifikát o absolvování

říjen 2021

Potřebné znalosti na úseku voleb

Zobrazit certifikát o absolvování

červen 2021

Ověřování shody opisu nebo kopie s listinou a ověřování pravosti podpisu

Zobrazit certifikát o absolvování

únor 2021

Autorizovaná konverze dokumentů, vidimace a legalizace

Zobrazit certifikát o absolvování

leden 2021

Zájmy

Mezi mé záliby patří turistika, lyžování, jízda na kole, běh, bruslení, čtení, tanec a poslech hudby. Jsem členkou sboru dobrovolných hasičů, kde se aktivně podílím na organizaci společenských akcí a od roku 2009 se podílím na organizaci a průběhu LDT v organizaci DSJ camp, z.s.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45