L. S. , životopis 321410
Představa o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Obchodní referent Obchodní zástupce Pracovník back office Recepční v administrativě Referent Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Jazyková škola Miramare
španělský jazyk, anglický jazyk
2010 – 2011Vyučení
Obchodní akademie
Informatika v ekonomice
2006 – 2010SŠ s maturitou
Praxe 10 let a 10 měsíců
Albixon, a.s.
Asistentka obchodního oddělení
leden 2016 – 2019 4 roky
Sjednávání schůzek, péče o zákazníky, práce na PC (Word, internet, Excel, Epass, CRM), příprava podkladů a návazných dokumentů ke smlouvám, vyřizování korespondence, zajištění podkladů pro obchodní jednání, rezervace ubytování, inventury, zajištění skladových zásob, vyřizování objednávek, příprava marketingových materiálů.
Albixon, a.s.
Sales manager Španělsko
2017 – 2018 1 rok a 6 měsíců
• Kontrola kontaktů v systému Epass • Průzkum trhu • Průzkum konkurence a cen • Příprava a rozesílání obchodních dopisů • Nacenění doprav pro jednotlivé regiony ESP • Příprava nabídek/cenových návrhů • Péče o španělské obchodní partnery a koncové zákazníky • Hledání nových obchodních partnerů •Tvorba cenových nabídek (úpravy cen, akční slevy) •Tvorba obchodních nabídek
Medoexport s.r.o.
Tlumočník, překladatel, obor Administrativa
2016 – 2017 1 rok a 6 měsíců
Překladatelka - zahraniční obchod (export, import)
CK Vítkovice Tours
Prodejce zájezdů, obor Cestovní ruch a ubytování
2015 – 2016 1 rok a 6 měsíců
Referentka prodeje - kalkulace zájezdů, komunikace s klienty, řazení dokumentů, vyřizování pošty a emailů
Městské kulturní středisko, Červený Kostelec
Tlumočník, překladatel, obor Cestovní ruch a ubytování
2014 – 2016 2 roky a 6 měsíců
Práce pečovatelky/ překladatelky pro Mezinárodní folklorní festival
Fightsport, s.r.o.
Administrativní pracovník, prodejce
2014 – 2015 1 rok a 6 měsíců
administrativní práce, práce v účetním programu Pohoda (skladová a fakturační agenda), správa webových stránek, péče o zákazníky, prodej zboží
Au pair agentura
Animátor / animátorka, obor Cestovní ruch a ubytování
červen 2012 – říjen 2012 5 měsíců
Au pair Mallorca
AlpinePro
Pokladní, obor Obchod, nákup, prodej
2012 – 2012 6 měsíců
Asistentka prodeje - komunikace s klienty, prodej zboží, práce ve skladu, řazení dokumentů
Městské kulturní středisko, Červený Kostelec
Asistentka, obor Administrativa
2009 – 2012 3 roky a 6 měsíců
Asistentka ředitele - organizace a příprava kulturních akcí (Dětský den, koncert Teplá Buchta, Mezinárodní folklorní festival), hlášení výsledků filmových distributorů, vyřizování pošty, skartování dokumentů, vystavování faktur za odehraná představení, řazení dokumentů
Městské kulturní středisko, Červený Kostelec
Vkládání dat do počítače, obor Administrativa
2008 – 2011 3 roky a 6 měsíců
Editor pro festivalové noviny
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
španělštinapokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Grafické a konstrukční programy
Adobe Photoshop
Kurzy
DELE
leden 2017