N. H. , životopis 1271572
Představa o práci
Kde hledám práci
Karlovy Vary + 20 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Office manager Pracovník back office Pracovník call centra Prodejce zájezdů Recepční v administrativě Recepční v cestovním ruchu Ředitel / manažer hotelu Účetní Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Královská střední škola, s.r.o.
Veřejnosprávní činnost - dálková forma
2024 – dosudSŠ s maturitou
SPGŠ a VOŠ Karlovy Vary
Sociální činnost - ukončené ve 3. ročníku z rodinných a finančních důvodů
2015 – 2018SŠ s maturitou
1. ZŠ Komenského Chodov
2010 – 2015Základní
Praxe 7 let a 6 měsíců
Sp*******pce
Prodej zájezdů a dovolných
červen 2023 – dosud 1 rok a 6 měsíců
• Komunikace s klienty: poskytování informací o dostupných zájezdech, dovolených a nabídkách; zjišťování potřeb a přání klientů pro individuální přizpůsobení nabídek • Plánování a organizace zájezdů: vypracování itinerářů, rezervace letenek, ubytování a dalších služeb souvisejících s cestováním; zajištění hladkého průběhu zájezdů od začátku do konce • Prodejní dovednosti: efektivní prezentace nabídek klientům s cílem maximalizovat prodej • Zákaznický servis: poskytování vysoké úrovně zákaznického servisu před, během i po cestě; řešení případných stížností a dotazů klientů • Administrativní úkoly: zpracování rezervací, vystavování dokladů jako jsou letenky a voucher na ubytování, správa databáze klientů a evidence prodejů, vystavování FA • Finanční transakce: správa plateb za zájezdy, včetně inkasa od klientů a platby dodavatelům; sledování finančních toků spojených s prodejem zájezdů • Tržní průzkum: sledování trendů v cestovním ruchu a analýza konkurence s cílem identifikovat nové příležitosti pro rozšíření nabídky • Spolupráce s partnery: budování a udržování vztahů s partnery a dodavateli, jako jsou hotely, letecké společnosti a místní poskytovatelé služeb
Im*******uci
denní a noční recepční
leden 2019 – červenec 2023 4 roky a 7 měsíců
• 1/2019 - 4/2020 • 11/2021 - 7/2022 • 5/2023 - 7/2023 • Recepce: přijímání rezervací a zadávání do systému ( tel., email, booking, osobně ),emailová korespondence, komunikace s hosty a návštěvníky, příjm zásilek, check-in/out, informování hostů, správa pokladny a terminálů, uzávěrky, odvody peněz do banky, dohlížení a obsluha EPS, komunikace s ostatními úseky + příprava podkladů, vystavování FA, a mnoho dalšího... • Concierge: informování hostů, jízdenky/letenky, rezervace v restauracích, zájezdy, vstupenky do divadla, prodej zájezdů, tisk/kopírování/fax na přání, zajišťování taxi/transférů, apod... • Rezervační systém: Lauryn •K prodeji jsme používali Coloseum K 30.4.2020 jsem byla propuštěna - hromadné propouštění spojené s Covid-19. K 11.7.2022 jsem podala výpověď dohodou - hledala jsem změnu. Naposledy jsme se rozloučili, jelikož jsem se setkala se šikanou na pracovišti a nepochopení a neochotou řešit konflikty ze strany vedení, navíc jsem pochopila že pro mě není možný karierní růst v této firmě.
MŠ*********řov
Pomocná kuchařka, uklizečka
září 2020 – listopad 2021 1 rok a 3 měsíce
• V době Covidu to byla skvělá práce • Pročistila jsem si hlavu a odpočinula od stresu z hotelového prostředí • Převážně jsem se starala o přípravu svačin pro MŠ, škrabání brambor, vydávání obědů v MŠ pro 1. třídu v učebně, výdej obědů ZŠ ( žáci, pedagozi ) a seniorům, úklidu MŠ a jídelny, mytí nádobí po obědech, dále úklidu veškerých prostor. • Jelikož byl Covid, dbalo se na zvýšenou hygienu.
Ho*******lou
"Holka pro všechno" až po provozní
květen 2017 – září 2018 1 rok a 5 měsíců
• Zkušenost jako provozní • Zajišťování celého hotelu • Hoteloví hosté měli ráno otevřenou restauraci na snídaně, po 11h byla otevřena pro veřejnost, byl k dispozici salonek pro konference, pořádali se svatby • Restaurace a bar: příprava zázemí a zahrádky, úklid, příprava rautových stolů, obsluha hostů, příprava nápojů, práce s pokladnou a terminály, stolování, inventury, apod.. • Kuchyně: studená i teplá kuchyně, mytí nádobí na myčce, příprava sirupů na domácí limonády • Recepce: přijímání rezervací, emailová a telefonická komunikace, ubytovávání hostů, apod... • Hotel: kompletní úklid veškerých prostor, dekorování, mytí oken, objednávky ( externí služby, zásobování), hledání brigádníků + zaučení, vystavování FA, komunikace s účetní, atd..
Gr*****upp
Snídaňová servírka - brigáda
červenec 2015 – srpen 2015 2 měsíce
• Moje úplně první brigáda • Kuchyně: příprava salátů, pomazánek, zeleniny, studených mís, ovoce, apd.. • Restaurace: příprava palačinek na hostovo přání, doplňování rautových stolů, debaras, sklízení rautů, aj...
Jazyky
němčinastředně pokročilá
angličtinastředně pokročilá
ruštinastředně pokročilá
češtinavýborná
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Expert
MacOSExpert
Chytrý telefon AndroidZkušený
Chytrý telefon Apple iOSExpert
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Expert
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Expert
Internetový prohlížeč a e-mailExpert
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiZkušený
Tvorba obsahu a online marketing
E-mail marketingPokročilý
Google AdsPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Kurz ČNB o rozpoznávání bankovek a mincí podezřelých z padělání nebo pozměňování podle § 33 odst. 3 písm. b) zákona č. 136/2011 S.) o oběhu bankovek a mincí.
červenec 2019