J. H. , životopis 1028987
Představa o práci
Chci pracovat jako
Asistentka Číšník/servírka Obchodní asistent Pokladní Prodavač Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Zemědělská středni škola
Podnikání (dálkové)
2017 – 2020SŠ s maturitou
Sou a ou horky nad jizerou
Cukrář (Cukrář pro výrobu)
září 2003 – červen 2006Vyučení
Praxe 14 let a 9 měsíců
Pepco
Prodavač/pokladní
říjen 2022 – dosud 1 rok a 8 měsíců
Obsluha zákazníků: Poskytování vstřícného a efektivního servisu zákazníkům, odpovídání na otázky ohledně sortimentu a cen, řešení reklamací a zajištění spokojenosti zákazníků. Prodej: Aktivní podpora prodeje zboží, pomoc zákazníkům s výběrem produktů a nabízení doplňkových služeb. Příjem a kontrola zásob: Příjem zboží, kontrola kvality a kvantitativní správa skladových zásob, zajištění dostupnosti produktů pro zákazníky. Práce s pokladnou: Zpracování plateb, vystavování účtenek, správa hotovosti a elektronických platebních metod, a dodržování bezpečnostních standardů. Prezentace zboží: Aranžování zboží na prodejních plochách, sledování prodejnosti produktů a úprava prezentace sortimentu podle potřeb zákazníků. Spolupráce v týmu: Práce v týmu s kolegy, koordinace úkolů, a podpora vzájemné spolupráce při dosahování cílů obchodu.
Obi
Specialista prodeje
červen 2011 – červenec 2021 10 let a 2 měsíce
Obsluha zákazníků: Komunikace s různými typy zákazníků, poradenství ohledně produktů a služeb, a to jak v obchodě, tak i přes online kanály. Prodej a marketing: Aktivní prodej zboží a služeb, včetně doporučování produktů, nabídek a akcí. Pomoc při zpracování reklamací a řešení stížností zákazníků. Prezentace zboží: Aranžování zboží na prodejních plochách, vytváření atraktivních výloh a zajištění přehledné prezentace sortimentu. Týmová spolupráce: Práce v týmu s kolegy, koordinace úkolů a spolupráce při dosahování obchodních cílů.
Interspar
Prodavač
červenec 2008 – říjen 2011 3 roky a 4 měsíce
Obsluha zákazníků: Komunikace s zákazníky, poskytování informací o produktech nebo službách, odpovídání na otázky a vyřizování reklamací. Prodej: Aktivní prodej zboží nebo služeb, doporučování produktů podle potřeb zákazníka, vyjednávání cen a uzavírání prodejních transakcí. Dohled nad zásobami: Monitorování stavu zásob, doplňování zboží na prodejní ploše, sledování prodejnosti jednotlivých produktů.
Jazyky
angličtinazačátečník
češtinavýborná
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
MS Outlook
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení