V. L. , životopis 1208518
Představa o práci
Kde hledám práci
Praha-Smíchov + 30 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Obchodní asistent Písařka Prodejce vozů Prodejce zájezdů Recepční v administrativě Recepční v cestovním ruchu Řidič Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
UABS NBU se sídlem na Ukrajině. Osvědčení Univerzity Karlovy o uznání zahraničního vysokoškolského vzdělání a
Právo a právní věda (magisterský titul)
září 2005 – leden 2013Vysokoškolské
SŠ 17
Filologie
září 1994 – červen 2005SŠ s maturitou
Praxe 14 let a 1 měsíc
Ka*****ika
Administrativní pracovník
březen 2023 – listopad 2023 9 měsíců
Správa evidence, komunikace s klienty. Zákaznický servis v salonu, koordinace rozvrhů pro zaměstnance salonu. Správa procesů účtování materiálů v salonu. Personální a účetní práce. Poradenství a prodej kosmetiky. Práce s počítačovými programy v oblasti účetnictví a personální práce salonu.
Bi*****ka.
Pokladní
srpen 2022 – únor 2023 7 měsíců
Příprava kávových nápojů, jejich prodej na pokladně. Prodej pečiva, dortů, zmrzliny a dalších cukrářských výrobků. Denní a týdenní hotovostní účetnictví. Příjem online a telefonických objednávek od zákazníků. Spolupráce s doručovacími službami "Foodora", "Wolt", "Bolt".
SO*****ina
Pravnička
září 2016 – únor 2022 5 let a 6 měsíců
Práce s legislativním rámcem, právními dokumenty, práce s programy v této oblasti, sepisování smluv, právní pomoc při řešení občanskoprávních a správních sporů u soudu.
SO*****ina
HR specialista
červen 2010 – září 2016 6 let a 4 měsíce
Vedení personální evidence: přijímání zaměstnanců, poskytování dovolené, přeřazení na jiné pozice, služební cesty, propouštění atd.; evidence zaměstnanců; jednací řád; účtování pracovní doby zaměstnanců; pracovní pokyny; zprávy státním orgánům atd.
SO*****ina
Administrativní pracovník
červen 2009 – červen 2010 1 rok a 1 měsíc
Odbavení příchozí a odchozí pošty. Evidence a účtování došlé a odchozí korespondence v příslušných počítačových programech. Kontrola termínů plnění úkolů pracovníky oddělení v organizaci. Příprava podkladů k podpisu vedoucím oddělení. Organizace a archivace spisů oddělení v souladu s nomenklaturou oběhu dokumentů. Příprava relevantních dokumentů a plánů pro oficiální jednání a porady pro vedoucího a zaměstnance oddělení. Evidence a účtování interní dokumentace oddělení. Komunikace s návštěvníky. Evidence a účtování stížností a vyjádření občanů. Vyřizování příchozích a odchozích telefonů.
Jazyky
polštinazačátečník
slovenštinapokročilý začátečník
angličtinamírně pokročilá
češtinastředně pokročilá
ruštinavýborná
ukrajinštinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
MS Windows XP / Vista / 7Zkušený
Chytrý telefon AndroidZkušený
Chytrý telefon Apple iOSPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiPokročilý
Tvorba obsahu a online marketing
CopywritingPokročilý
Úprava fotekPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Mohu nabídnout
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Kurzy
Výsvědčení o státní jazykové zkoušce z českého jazyka (Úroveň: B2)
Zobrazit certifikát o absolvování
květen 2024
Kurz českého jazyka, úroveň A0-A1
červen 2022