M. K. , životopis 587285
Představa o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Ošetřovatel/chovatel zvířat Prodejce zájezdů Realitní makléř Recepční v administrativě Řidič Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední škola zdravotnická a zemědělsko-ekonomická Vyškov
Agropodnikání
2006 – 2010SŠ s maturitou
Praxe 11 let a 9 měsíců
OSVČ Rezidence Bubeníčkova s.r.o. , D & S Brno, s.r.o.
Osobní realitní makléřka
leden 2021 – březen 2023 2 roky a 3 měsíce
Developerské projekty - čtení výkresové dokumentace, tvorba cenové mapy bytů, poptávka cenových nabídek u potenciálních subdodavatelů, komunikace a následné dolaďování detailů se subdodavateli ( architekt, designer aj.), tvorba webových stránek a jejich správa, propagace projektů na sociálních sítích, schůzky a následná komunikace s potenciálními zájemci, spoluúčast na tvorbě nabyvacích smluv, vyřízení klientských změn, komunikace s příslušnými úřady apod.
OSVČ - Coloseum nemovitosti s.r.o. pobočka Vyškov
Realitní makléřka
červen 2012 – srpen 2020 8 let a 3 měsíce
Komunikace se stávajícími klienty a potenciálními zájemci, nabídka služeb, obchodování, obhajoba a podepisování smluv, prezentace firmy, jednání s příslušnými úřady, doporučování finančních služeb, osobní akvizice, práce v terénu, focení nemovitostí, prezentace nabídek na webu, dotahování obchodních případ do konce- zajištění všeho potřebného apod.
Ponder, a.s. - Wellness centrum 4comfort
Obsluha wellness centra
prosinec 2019 – 2020 1 rok a 1 měsíc
Běžná práce na recepci- vyřizování telefonů, uvítání klientů, obsluha klientů, přijímání objednávek a jejich zpracování, vytváření rezervací a evidence klientů v programu Member, doporučování služeb apod. Dále údržba celého wellness centra včetně technické kontroly zařízení, kontrola čistoty v celém podniku, obsluha kavárny včetně práce baristy.
Prime Level s.r.o. - Eiscafe Delikana
Prodavačka- servírka, vedoucí provozu
březen 2019 – červen 2019 4 měsíce
zajišťování a kontrola plynulosti provozu, zodpovědnost za chod provozovny, zajištění, vedení, úkolování, kontrola a motivace provozního personálu, kontrola sortimentu skladů, osobní a telefonický kontakt s dodavateli, objednávky zboží, Inventarizace, práce s pokladním systémem, zpracovávání cenových kalkulací, kontrola HACCAP, BOZP, PO, lékařských prohlídek, potravinářských průkazů, doložených dokladů, administrativa spojená s provozem, dohled nad dodržováním standardů společnosti, nábor zaměstnanců / školení týmu, obsluha kavárny včetně práce baristy, vedení sociálních sítí pobočky apod.
Fitness centrum Callisto
Recepční
2018 – 2019 1 rok a 6 měsíců
Brigáda
Casino Vyškov
Krupiér
2016 – 2019 3 roky a 6 měsíců
Brigáda
PMS ČR středisko Vyškov
Administrativní pracovník
červenec 2011 – červen 2012 1 rok
- vedení archivu - komunikace s klienty a příslušnými úřady - vyhotovení písemných záznamů - zajištění obsílek pro státní instituce - asistence úředníkům u jednotlivých případů - zajištění chodu kanceláře apod.
Jazyky
angličtinazačátečník
Řidičský průkaz
B - osobní auta
T - traktory
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Další programy a počítačové znalosti
Certifikát ECDL Start- Základní obsluha osobního počítače (dle osnov ECDL Start)
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii