Není foto: Jana U.
ID 1295969

Jana U. 39 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Vyučení bez maturity

SOU Obchodu a podnikání

Kadeřník

září 2001 – červen 2004Vyučení

Praxe 9 let a 9 měsíců

Go Digital! s.r.o.

Operátor zákaznického servisu

květen 2022 – dosud 2 roky a 1 měsíc

Rozvíjení pozitivních vztahů se zákazníky Vysvětlení produktů a služeb zákazníkům. Aktivní naslouchání problémům zákazníků a poskytování řešení jejich problémů. Přesné zadávání informací o zákaznících do firemní databáze.

4home, a.s.

Pracovník reklamačního oddělení

leden 2021 – duben 2022 1 rok a 4 měsíce

Vedení reklamačních emailů. Proaktivní řešení problému zákazníků s cílem spokojenosti. Využíval konzultativní přístup k prodeji s cílem identifikovat potřeby zákazníků, navrhovat řešení.

Comgate, a.s.

Prodejce po telefonu / Telesales

červen 2014 – září 2020 6 let a 4 měsíce

Aktivní prodej Obsluha telefonního systému pro příjem příchozích hovorů a zodpovídání dotazů. Poskytování technické podpory zákazníkům s dotazy (ČEZ, UPC) Prokazatelná schopnost pracovat v rychlém prostředí a zároveň zvládat více úkolů a vyřizovat více hovorů.

Jazyky

češtinavýborná

slovenštinavýborná

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Mohu nabídnout

Empatii

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Další dovednosti

Převážnou část svého pracovního života jsem strávila na call centru. Kde jsem si prošla aktivním, pasivním či retenčním voláním. Dále mám zkušenosti s reklamačním procesem. Díky letitým zkušenostem umím dobře zvládat stres a přizpůsobit se v různých situacích. Jsem spolehlivá, přátelská a kolegiální. Ráda se učím novým věcem a poznávám nové lidi.

Zájmy

Volný čas ráda trávím v přírodě s rodinou a přáteli. Mám ráda výlety a poznávání nových míst po ČR.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45