L. C. , životopis 580724
Představa o práci
Kde hledám práci
Praha-Háje + 20 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
HR ředitel / manažer Key Account Manager Manažer prodejního teamu Obchodní zástupce Provozní ředitel / manažer Regionální obchodní manažer Ředitel / manažer kvality Trenér obchodních dovedností Vedoucí / manažer prodejny Vedoucí / manažer teamu Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
SŠ Obchodu a služeb
Obchodník (Management a ekonomika obchodu), Manažer obchodu
září 2006 – červen 2009SŠ s maturitou
Praxe 13 let a 8 měsíců
Hewer z.s.
Oblastní manažer
duben 2023 – dosud 1 rok a 1 měsíc
- Odpovědnost za organizaci služeb v oblasti plánování, dohled nad výkonem středisek - Personální práce s OM včetně hodnocení a odměňování, pomoc při řešení nestandardních situacích s OA - Revize a schvalování odměn OA, řešení stížností OA - Dohled a podpora nad řešením stížností KL z hlediska obsazenosti služeb
Artesa, spořitelní družstvo
Manažer pobočky & Specialista marketingu
březen 2020 – říjen 2022 2 roky a 8 měsíců
- Administrativa spojená s evidencí a správou klientů a členů SD - Pravidelný reporting obchodnímu řediteli. - Zodpovědnost za kvalitu a včasnost práce svých podřízených, kvalitu poskytovaných služeb, prodej produktů, bezproblémový chod pobočky, stav pokladny, personální obsazení pobočky, vývoj, implementaci nových produktů a aktualizace stávajících. Specialista marketingu - Zadávání, řízení a vyhodnocování marketingových kampaní a dalších propagačních aktivit - Aktualizace webových stránek - Aktivní vyhledávání nových marketingových kanálů, aktivit a agentur.
CreamFinance
Manažer callcentra
leden 2019 – leden 2020 1 rok a 1 měsíc
- Řízení zákaznického centra poskytující nebankovní krátkodobé půjčky fyzickým osobám. - Vedení Teamleaderů v odděleních CS (customer service) & LA (loan administration) - Motivace svěřených týmů, jeho rozvoj a vzdělání. - Zodpovědnost za fungování zákaznického servisu, zvyšování kvality práce a zákaznické spokojenosti. - Zodpovědnost za nastavení stanovených cílů (dostupnost linky, plnění SLA, KPI, míra schvalovatelnosti, NPS aj.)
Air Bank, a.s.
Manažer pobočky
leden 2018 – prosinec 2018 1 rok
- Řízení a rozvoj týmu (9 lidí na pobočce). - Vedení výběrových řízení nových kandidátů. - Plánování směn a vedení pobočky. - Motivace a rozvoj bankovních asistentů. - Aktivní předávání zpětné vazby, náslechy hovorů s klienty a poslech statického trenažeru (nahrávané hovory s klienty). - Plná zodpovědnost za výsledky KPI pobočky, kvalitu služeb, včetně kvality rozhovorů a spokojenosti klientů. - Organizace a vedení školení. - Vedení týmových porad na pobočce.
Raiffeisenbank, a.s.
Manažer pobočky
březen 2014 – prosinec 2017 3 roky a 10 měsíců
- Vedení pobočkového týmu k úspěšnému plnění stanovených cílů. - Vyhodnocování a zodpovědnost za plnění plánů. - Nábor, adaptace, rozvoj prodejních dovedností. - Zajištění chodu pobočky. - Vedení pobočkových porad, kontrola naplánovaných schůzek poradců v jejich kalendáři. - Aktivní vyhledávání nových klientů ze segmentu osobních financí a SME. - Úzká spolupráce s týmy marketingu a risku.
Raiffeisenbank, a.s.
Osobní bankéř obchodu a investic
únor 2013 – únor 2014 1 rok a 1 měsíc
Aktivní prodej stávajícím i novým klientům, spravování portfolia cca 300 významných klientů banky, vyplňování a zpracovávání finančních plánů - prodej životního pojištění, úrazového pojištění, penze. - Investiční specialista - prodej a nabídka široké školy investičních produktů - fondy, dluhopisy, akcie, certifikáty.
Raiffeisenbank, a.s.
Supervizor obchodního týmu
srpen 2011 – leden 2013 1 rok a 6 měsíců
- Řízení svěřeného týmu telefonních prodejců. - Rozvíjení potenciálu a prodejních dovedností jednotlivých podřízených (coaching, motivace, konzultace obchodních případů...) - Pravidelný report výsledků - Pomáhání svému týmu najít to, co potřebuje, aby splnil úkoly co nejlépe - Zajišťování maximální produktivity
Raiffeisenbank, a.s.
Pracovník call centra
březen 2010 – červenec 2011 1 rok a 5 měsíců
Pasivní Bankéř pro affluentní klientelu. -Zodpovědnost za obsluhu příchozích klientů, servisní činnost po nabídku široké škály produktů banky -Plnění obchodních plánů, sestavení prodejních map, aktivní prodej stávajícím i novým klientům, zpracovávání požadavků klienta, administrativa, e-mailová komunikace, telefonní dovednosti na vysoké úrovni (sjednávání schůzek osobním poradcům) - Mentoring - pomoc při zaučování nových pracovníků call centra
Jazyky
němčinapokročilý začátečník
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Grafické a konstrukční programy
Adobe Photoshop
Programovací jazyky
Lotus Notes
Databázové systémy
MS SQL
Oracle
Další programy a počítačové znalosti
Siebel, ARBES, OBS, FortiClient, PipeDrive, Slack
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Vedení a koučing obchodního týmu
Osvojení si dovednosti lídra, manažera, správná komunikace směrem k týmu
2021
Motivující zpětná vazba, aneb zapomeňte na "sendvič"
Kurz předávání efektivní zpětné vazby
2021
Kurz rozpoznávání mincí a bankovek ČNB
2020
Time Management
2019
Certifikát ČNB - Kombinovaná (Bydlení + Jiné než bydlení)
březen 2018
Mentorský kurz
Základy mentorování nováčků
2018
Typologie klienta
2018
Dividenda Uniqa (kurz na prodej pojištění)
2014
Prodej investic
2013
Prodejní dovednosti
2012
Prodej prostřednictvím telefonu (FBE = For Business Excellence)
2011
Školení pro telefonní bankéře
2011