Foto: Lucie J.
ID 708362

Lucie J. 40 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Beroun + 5 km ochota dojíždět Mapa Rakovník + 5 km ochota dojíždět Mapa Roztoky (okres Rakovník) + 25 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Střední odborná škola pro administrativu Evropské unie

Ekonomika a management

2000 – 2004SŠ s maturitou

Praxe 12 let a 1 měsíc

Permon s.r.o.

Obchodní referent, zástupce vedoucího

únor 2020 – dosud 4 roky a 3 měsíce

Zajištění obchodní agendy, technická znalost všech nabízených produktů. Denní komunikace se zákazníky a s největšími prodejci po celé České a Slovenské republice. Kompletace objednávek, nabídek, až po konečnou fázi fakturace - podklady pro potřeby účetnictví v systému "ORFERT" (vystavování dobropisů, hlídání pohledávek z neuhrazených faktur po splatnosti a tím spojená spolupráce s ekonomickým oddělením). Příprava podkladů pro jednání s partnery, příprava smluv a dalších potřebných dokumentů. Příprava a kompletace podkladů pro INTRASTAT. Hmotná zodpovědnost za vedení pokladny, pro případ osobního odbavení zákazníka. Hlídání stavu zboží na skladě, denní komunikace, expedice - výroba. Zajištění přepravy zboží, vývoz a dovoz i od zahraničních dodavatelů. Řešení reklamací a dalších požadavků zákazníků, znalost systému "EISOD".

Městský úřad Rakovník

Referent

září 2016 – leden 2020 3 roky a 5 měsíců

Příprava řešení přestupků v silniční dopravě podle zvláštního zákona č. 361/2000 Sb. o provozu na pozemních komunikacích. Vyřizování dílčí části správního řízení, evidence spisů oznámených přestupků a zadržených ŘP, kompletace ukončených spisů, opatření podkladů pro rozhodnutí. Zajištění spisové služby, správce spisového uzlu, evidence správních poplatků včetně tisku sestav. Zajištění pokladny v systému "Radnice VERA" pro operace vztahující se k příjmovému účtu města a účetní software "GINIS". Zajištění dodržení objemu finančních prostředků se schváleným rozpočtem pro OD, včetně přípravy návrhu rozpočtu. Podklady pro uplatňované nároky znalců, tlumočníku a svědků. Práce v programu "VITA", "GINIS, SSL", "VERA" Zápis z porad vedení a další jiné úkoly přidělené mým vedoucím.

Kverneland Group Czech s.r.o.

fakturantka, junior účetní

duben 2008 – březen 2009 1 rok

Práce v účetním programu. Vedení přijatých faktur, dobropisy, účtování výpisů z bank, zpracování tabulek a grafů pro ředitele společnosti, třídění pošty, komunikace se zákazníky, osobně, telefonicky a jiné úkoly přidělené ředitelem společnosti.

Mobil Pohotovost GSM s.r.o.

administrativní pracovnice, asistentka

listopad 2004 – březen 2008 3 roky a 5 měsíců

Práce v účetním programu "Money S3". Zpracování, kontrola a výpočty úroků zástavních smluv, kontrola kupních smluv, denní práce MS Excel, řešení problémů se zákazníky, reklamace a společná týmová práce s kolegy z úseku prodej, nákup.

Jazyky

angličtinapokročilý začátečník

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Psaní všemi desetiZkušený

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Mohu nabídnout

Empatii

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Kurzy

Excel pro středně pokročilé

školení pro rozšíření znalostí, jako je podmínění formátování, tvorba řad, absolutní buňky, textové a datumové funkce, matematické, statistické, logické a vyhledávací funkce atd.

2023

Rozpočtová skladba

2018

Řízení změny a zvyšování osobní efektivity

2017

Komunikační dovednosti úředníka

2017

Jednání v krizových situacích

2017

Zájmy

Letní i zimní výlety do přírody s rodinou, plavání, kolo, lyžování, čtení, dobrovolnictví např. při různých akcích.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45