L. Z. , životopis 590604
Představa o práci
Chci pracovat jako
Account Manager - nákup, prodej Key Account Manager Obchodní asistent Obchodní referent Obchodní zástupce Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
SSUPŠ Zámeček
Užitá malba
2004 – 2009SŠ s maturitou
Praxe 13 let a 10 měsíců
Česká pošta, s.p.
Obchodní referent - s. ú. back office
leden 2020 – dosud 4 roky a 5 měsíců
Spolupráce s obchodními manažery v rámci realizace obchodních případů. Příprava cenových nabídek, zpracování podkladů a smluvních dokumentů. Aktivní komunikace s klienty, podpora a rozvoj dobrých vztahů. Hledání vhodných řešení běžných i nenadálých situací. Kontrola dodržování obchodních podmínek, řešení náprav. Rozsáhlá kooperace s kolegy napříč celou organizací. Zpracování pravidelného reportingu a marketingových kampaní. Úzká spolupráce s externími dodavateli API rozhraní
FN Plzeň
Referent správy majetku
duben 2019 – květen 2019 2 měsíce
Řešení nákupu zdravotnického sortimentu v rozsahu malých zakázek. Součinnost s kolegy napříč celou organizací, sumarizace požadavků. Aktivní komunikace s dodavateli, vyhledávání nových potenciálních smluvních stran. Zadávání veřejných zakázek pro nákup IT materiálu. Fakturace a další dokumentové úkony spojené s účetní problematikou.
FN Plzeň
Pracovní pozice – THP / asistentka primáře / kodérka
květen 2016 – březen 2019 2 roky a 11 měsíců
Koordinace chodu ambulancí na chirurgickém a onkologickém oddělení. Aktivní komunikace se zdravotními, pojišťovacími instituty. Vykazování lékařských výkonů a hospitalizací pacientů. Řešení úhrad plateb nepojištěných pacientů. Správa administrativy zaměřené na sociální agendu spojenou s pacientem. Sumarizace lékařských dokumentů, archivace.
Mateřská dovolená
.
2012 – 2016 4 roky a 6 měsíců
.
OREA Vital Hotel Sklář****
Wellness Manažera
2010 – 2012 2 roky a 6 měsíců
Denní komunikace s klienty, péče o klienty. Zodpovědnost za plnění stanovených cílů, správa administrativní agendy, reporting. Vyhledávání dodavatelů, nákup spotřebního materiálu pro svěřené středisko. Práce s pokladnou, fakturace, příprava mzdových podkladů. Vedení a koordinace 8 spolupracovníků.
OREA Vital Hotel Sklář****
Recepční
2010 – 2012 2 roky a 6 měsíců
Péče o klienty, aktivní hledání vhodných řešení požadavků klientů. Vyřizování administrativních úkonů spojených s denním chodem recepce. Pravidelný reporting všech hotelových úseků. Zodpovědnost za finanční transakce, fakturace a audity. Práce s rezervačním systémem.
Jazyky
angličtinapokročilý začátečník
němčinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
Linux / BSD / Unix
MS Windows XP / Vista / 7Zkušený
Chytrý telefon AndroidZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Psaní všemi desetiPokročilý
Grafické a konstrukční programy
Adobe Illustrator / Corel Draw
Adobe Photoshop
ERP a účetní software
SAPZkušený
Tvorba obsahu a online marketing
E-mail marketingPokročilý
Úprava fotekZkušený
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Další dovednosti
schopnost rychle se adaptovat novým věcem a neznámému prostředí, chuť dosavadní zkušenosti adekvátně zhodnocovat a dále je rozvíjet, tvořivost, samostatnost, výborné organizační dovednosti, vlastní názor, smysluplnost, cit pro detail, zkušenost s obchodním prostředím a vedením užšího kolektivu spolupracovníků.
Kurzy
Péče o zákazníky po telefonu
srpen 2023
Psychologie jednání - pomůže typologie
srpen 2020
Školení manažerů pro společnost OREA Vital Hotel Sklář****
2011
Zhotovení zkoušky odborné způsobilosti pro ČNB
2009