Foto: Ing. Šárka K.
ID 1257625

Ing. Šárka K. 36 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Vysokoškolské

Česká zemědělská univerzita v Praze (ČZU)

Zootechnika – Zájmové chovy zvířat

2011 – 2013Vysokoškolské

Česká zemědělská univerzita v Praze (ČZU)

Zootechnika – Speciální chovy

2008 – 2011Bakalářské

Gymnázium, Šumperk

Gymnázium (4leté)

2004 – 2008SŠ s maturitou

Praxe 8 let a 4 měsíce

Neuvedeno

Obchodní referent

září 2022 – dosud 1 rok a 8 měsíců

• komunikace se současnými i potencionálními zákazníky - emailem, telefonicky, osobně • realizace obchodu od nabídky po expedici - návrh řešení na míru (prodej, pronájem) - komunikace s grafikem a výrobou - řešení reklamací • plán. a hlídání termínů - výroba, fakturace, expedice • zpracování dotačních projektů • účast na konferencích

ANeT-Advanced Network Technology, s.r.o.

Administrativní pracovník obchodního oddělení

leden 2020 – srpen 2022 2 roky a 8 měsíců

• organizace třídenních zákaznických setkání • příprava kalkulací ke mzdám • administrativní podpora obchodního oddělení, vedení zápisů z porad a vytváření reportů • příjem objednávek a kompletace zakázek s předáním do příslušného oddělení, generování licencí • vyřizování reklamací, požadavků a námitek zákazníka • finalizace zakázek před fakturací

MAGUS INTERNATIONAL a.s.

Office manager

duben 2019 – srpen 2019 5 měsíců

• spolupráce při řízení projektu „Chytrá města pro budoucnost“ a „Smart Region Tour“ • správa webových stránek a profilů na sociálních sítích (marketing a propagace), tvorba dotazníků a přihlášek • vystavování faktur, příjmových / výdajových dokladů • příprava podkladů pro externí účetní • správa vozového parku, objednávání kancelář. potřeb • příprava podkladů pro jednání, vedení zápisů z porad

RTS, a.s.

Vedoucí kanceláře

červenec 2015 – leden 2019 3 roky a 7 měsíců

• marketing reklamních předmětů, inventarizace majetku, zpracování přijatých faktur • evidence pošty a správa firemních emailů • objednávání kancelářských potřeb / občerstvení • vystavování příjmových / výdajových dokladů, zpracování profilů zadavatele • evidence firemních aut (Autopark) a telefonů • příprava porad /asistence při organizování konferencí a večírků

Jazyky

angličtinapokročilý začátečník

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

MacOSPokročilý

MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý

Chytrý telefon AndroidZkušený

Chytrý telefon Apple iOSPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý

MS OutlookPokročilý

ERP a účetní software

HeliosPokročilý

PohodaZačátečník

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Ochota učit se

Pracovitost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Zájmy

• Fitness, inline, snowboard, tanec, zpěv, turistika • Osobní rozvoj, psychologie • Četba, hudba, filmy

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45