Foto: Lukáš R., Dis.
ID 971158

Lukáš R., Dis. 39 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Vyšší odborné

Vyšší odborná škola ekonomicko-právní

Firemní management

2006 – 2010Vyšší odborné

Gymnasium Jižní Město v Praze

Gymnázium (Gymnázium - všeobecné)

1999 – 2005SŠ s maturitou

Praxe 19 let a 4 měsíce

BM Servis CZ s. r. o.

Obchodní manažer senior

leden 2024 – dosud 4 měsíce

Nastavení obchodní strategie v B2B segmentu. Odpovědnost za plnění strategických cílů přímo majiteli společnosti. Aktivní vyhledávání a stanovení spolupráce s významnými gastro provozy, hotely, úřady, nemocnicemi, školami, obchodními centry apod. Oblast spolupráce: dodávky komplexního sortimentu ze spotřebního materiálu a služby spojené se servisem gastro zařízení. Reporting a statistiky. Odpovědnost za pohledávky. Komunikace napříč společností. Významná orientace na spokojenost klienta.

Úřad městyse Škvorec

člen kontrolního výboru

říjen 2022 – dosud 1 rok a 7 měsíců

Kontrola plnění usnesení zastupitelstva a právních předpisů. Pořizování zápisů, upozorňování na nedostatky a návrhy na opatření směřující k odstranění nedostatků. Komunikace se starostou, místostarostou a zastupiteli. Agenda spojená s hospodařením s majetkem Městysu. Pronájem pozemků a budov ve vlastnictví Městysu. Kontrola pohledávek a uzavíraných smluv.

Česká pošta, s. p.

Obchodní manažer - vedoucí týmu Střední Čechy a Východní Čechy

listopad 2020 – říjen 2023 3 roky

Hlavní orientace na přepravu balíkových zásilek v oblasti e-commerce i B2B segmentu. Zajištění přenosu firemní strategie, cílů a úkolů do svěřeného týmu. Stanovení cílů a přidělování dílčích úkolů jednotlivým členům týmu. Určení metod a pracovních postupů plnění přidělených pracovních úkolů. Stanovení forem vzájemné spolupráce uvnitř týmu a zajištění nutné spolupráce se členy týmů z jiných útvarů. Zabezpečení logické i časové návaznosti plnění úkolů. Kontrola výsledků a výkonu jednotlivých členů týmu. Zabezpečení podmínek ke zvyšování profesní kvalifikace podřízeních pracovníků. Řešení interpersonálních vztahů v týmu. Pravidelná účast na operativních poradách nadřízených a přenos získaných informací a úkolů do svěřeného pracovního týmu. Sběr podnětů a nápadů na vylepšování stávajících pracovních postupů a předkládání námětů na inovace. Zprostředkování spolupráce s ostatními útvary v organizaci. Prezentace výsledků týmu. Motivace a hodnocení podřízených pracovníků v rámci svěřeného celku organizace. Společná jednání s obchodníky s významnými klienty.

Česká pošta, s. p.

Obchodní manažer - vedoucí týmu Východní Čechy

květen 2019 – listopad 2020 1 rok a 7 měsíců

Hlavní orientace na přepravu balíkových zásilek v oblasti e-commerce i B2B segmentu. Zajištění přenosu firemní strategie, cílů a úkolů do svěřeného týmu. Stanovení cílů a přidělování dílčích úkolů jednotlivým členům týmu. Určení metod a pracovních postupů plnění přidělených pracovních úkolů. Stanovení forem vzájemné spolupráce uvnitř týmu a zajištění nutné spolupráce se členy týmů z jiných útvarů. Zabezpečení logické i časové návaznosti plnění úkolů. Kontrola výsledků a výkonu jednotlivých členů týmu. Zabezpečení podmínek ke zvyšování profesní kvalifikace podřízeních pracovníků. Řešení interpersonálních vztahů v týmu. Pravidelná účast na operativních poradách nadřízených a přenos získaných informací a úkolů do svěřeného pracovního týmu. Sběr podnětů a nápadů na vylepšování stávajících pracovních postupů a předkládání námětů na inovace. Zprostředkování spolupráce s ostatními útvary v organizaci. Prezentace výsledků týmu. Motivace a hodnocení podřízených pracovníků v rámci svěřeného celku organizace. Společná jednání s obchodníky s významnými klienty.

Česká pošta, s. p.

Regionální obchodní manažer

2012 – 2019 7 let a 6 měsíců

Řešení specifických obchodních případů. Příprava a realizace strategie vedoucí k navýšení výnosů, udržení a rozšiřování svěřeného zákaznického portfolia. Sledování konkurence, identifikace příležitostí a řízení změn s cílem zvýšit výnosy a zlepšit prodejní procesy. Zpracování centralizovaných požadavků regionů. Spolupráce na tvorbě marketingové strategie. Plnění měsíčních cílů. Předkládání návrhů na nestandartní smlouvy. Odpovědnost za tvorbu obchodního plánu u svěřeného zákaznického portfolia. Spolupráce na tvorbě obchodní, produktové a cenové strategie a koncepce individuální péče o zákazníky. Organizace marketingových akcí pro zákazníky dle schváleného rozpočtu. Akvizice nových zákazníků. Předávání podkladů k expedici.

Salzgitter Mannesmann Stahlhandel

Obchodní referent / Obchodník

2005 – 2012 7 let a 6 měsíců

Vystavování objednávek a realizace obchodních případů. Technické poradenství. Získávání informací z trhu. Spolupráce na tvorbě marketingové strategie. Plnění měsíčních cílů. Řešení reklamací. Kontrola pohledávek. Týmová práce a spolupráce. Analýza prodejních dat. Akvizice nových zákazníků. Zpracování nabídek, cenotvorba. Prezentace výrobků. Zajišťování včasné nakládky materiálu ve skladu. Předávání podkladů k expedice. Účast na veletrzích a výstavách (stavební, strojírenský veletrh).

Jazyky

angličtinamírně pokročilá

němčinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Další programy a počítačové znalosti

Vision, SAP CRM, Sharepoint, Power BI- Manažerský reporting, IBM Cognos Analytics

Kurzy

Manažerské dovednosti.

2022

Školení "Vlk z Walstreet" dle Jordana Belforta.

2018

Certifikát za úspěšné absolvování kurzu.

Manažerské minimum.

2013

Školení v německém Salzgitter Linepipe.

Potrubí plyn/voda.

2011

Absolvování jazykového kurzu němčiny.

2010

Písemná komunikace v obchodní praxi.

2009

Profesionální komunikace v prodeji.

2007

Absolvování jazykového kurzu němčiny.

2006

Zájmy

rodina, turistika, jízda na kole, chalupa, manuální práce, filmy a seriály s tématikou historie a fantasy

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45