Není foto: E. N.
ID 1305045

E. N.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Mníšek pod Brdy + 30 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání Vysokoškolské

Právnická fakulta, Nižnij Novgorod, státní univerzita (studium zakončeno magisterskou zkouškou)

Mezinárodní právo

1994 – 1999Vysokoškolské

Praxe 10 let a 7 měsíců

Bi*********.o.

Nákupčí

listopad 2023 – dosud 1 rok a 1 měsíc

Nákup zboží a služeb dle platných interních předpisů a norem. Jednání s dodavateli a vyjednávání výhodných obchodních podmínek. Vyhledávání úspor a optimalizace nákupních procesů. Skladový management, udržování optimálních skladových zásob. Vedení databáze potencionálních dodavatelů a komunikace s potencionálními dodavateli. Vedení výběrových řízení s dodavateli, hodnocení nabídek a příprava individuálních a rámcových smluv. Vedení databáze objednávek, zajištění včasných dodávek od dodavatelů výrobního i nevýrobního materiálu. Zajišťování veškeré činnosti nákupu nových potencionálních projektů - zajišťování prototypů a vzorků. Spolupráce s interními odděleními pro optimalizaci nákupních procesů. Schvalování faktur. Řešení reklamací v rámci dodavatelsko-odběratelských vztahů. Pravidelný reporting, správa svěřené dokumentace.

SP*********.o.

koordinátor týmu vývoje oděvů

2022 – 2023 1 rok a 6 měsíců

Úzká spolupráce s vývojovým týmem složeného z designerů a technologů sportovních oděvů. Každodenní komunikace s výrobci v anglickém jazyce (odesílání podkladů k jednotlivým produktům, vyjasnění detailů mezi výrobcem a technologem. Vyjednávaní cen a podmínek výroby na základě požadavků vedení. Zajištění výroby vzorků. Řízení krátkodobých termínů ve svěřeném týmu – určovaní každodenních priorit. Dodržování dlouhodobých termínů na základě požadavků vedení. Vytvoření objednávkových formulářů. Příprava vzorků na objednávky. Správa vzorků. Vyjednávaní inspekce pro kontrolu vyrobené zakázky. Intenzivní práce v PC programech Outlook a Microsoft Excel.

DU*****.o.

Nákupčí

2019 – 2022 3 roky a 6 měsíců

Analýza nákupních procesů a jejich optimalizace. Úzká spolupráce s vedoucím projektu (od přípravy CN po realizaci projektu). Vyhledávání vhodných dodavatelů, vedení výběrových. Zajištění poptávek a jejich následné vyhodnocení. Odpovědnost za plynulé dodávání materiálu dle potřeb projektů. Administrace objednávek, příp. provádění změn dle potřeb projektu. Dohled nad dodržováním termínů a smluvních podmínek. Komunikace s tuzemskými i zahraničními dodavateli na denní bázi Vyhledávání a navrhování úsporných řešení vedení firmy. Úzká spolupráce s kolegy z dalších oddělení – logistika, kontrola kvality. dodaného materiálů, management projektu, řešení případných odchylek s odd. finanční účtárny. Spolupráce v rámci společnosti při přípravě a v průběhu systémových auditů, zákaznických auditů. Spolupráce při hodnocení dodavatelů, případně při zpracování reklamace dodaného materiálu. Pravidelný report dosažených výsledků vedení firmy. Plnění dalších obecných úkolů dle potřeb společnosti v rámci oddělení nákupu.

E.*******.o.

Nákupčí

2014 – 2019 5 let a 6 měsíců

Zodpovědnost za zásobování výroby svěřenou komoditou. Komunikace se svěřeným portfoliem dodavatelů a řešení operativních záležitostí (především v cizím jazyce). Pravidelné objednávání materiálu dle potřeb z informačního systému. Spolupráce s kolegy z oblasti plánování, logistiky, kvality, technologie, financí.

Jazyky

angličtinastředně pokročilá

češtinapokročilá

ukrajinštinapokročilá

ruštinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

MacOSPokročilý

MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý

Chytrý telefon AndroidZkušený

Chytrý telefon Apple iOSExpert

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailExpert

MS OutlookExpert

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45