Není foto: M. P.
ID 1222351

M. P.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Mladá Boleslav + 1 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání Vysokoškolské

Metropolitní univerzita Praha, o.p.s.

Mezinárodní vztahy a evropská studia

říjen 2003 – říjen 2008Vysokoškolské

Střední škola managementu a služeb s.r.o.

Ekonomika a řízení obchodních a výrobních firem

září 1991 – červen 1995SŠ s maturitou

Praxe 18 let a 6 měsíců

ALLTUB CENTRAL EUROPE s. r. o.

Manažer nákupu

duben 2016 – březen 2019 3 roky

Výběr, organizace a správa dodavatelů: 1) energií 2) nepřímých vstupních materiálů pro výrobu 3) služeb 4) investic 5) logistiky. Reporting měsíčních výsledků nákupního odd. Smlouvy s dodavateli - správa, zodpovědnost za plnění smluvních závazků. Audity - příprava podkladů pro ISO 9001, ISO14001, ISO 22000

ALLTUB CENTRAL EUROPE s. r. o.

Specialista nákupu

únor 2009 – únor 2014 5 let a 1 měsíc

Nákup nepřímých vstupních materiálů pro výrobu. Nákup veškerých služeb pro společnost. Nákup energií elektronickou aukcí. Výběr dodavatelů pro odd. logistiky. Příprava smluvní dokumentace s dodavateli. Příprava podkladů pro jednání se strategickými dodavateli. Řešení reklamací s dodavateli.

NOWACO Czech Republic s. r. o.

Logistik v odd. mezinárodní dopravy

září 2005 – prosinec 2008 3 roky a 4 měsíce

Organizace pozemní a námořní dopravy v rámci států EU i mimo zónu. Řešení reklamací se zahraničními dodavateli. Nákup určitých komodit, fakturace atp. Měsíční výkazy: statistika průměrných cen v zahraničním obchodu, INSTRASTAT.

NOWACO Czech Republic s. r. o.

Asistentka ředitele pro Logistiku a rozvoj MVDr. Antonína Rubáše

květen 2000 – srpen 2005 5 let a 4 měsíce

Vedení administrativy kanceláře ředitele pro Logistiku a rozvoj. Příprava podkladů pro jednání. Zápisy z porad. Plánování rozpočtu odd. pro Logistiku a rozvoj včetně kontroly skutečných měsíčních nákladů. Nákup marketingových předmětů.

NOWACO Czech Republic s. r. o.

Recepční

srpen 1998 – květen 2000 1 rok a 10 měsíců

Vedení recepce. Třídění a distribuce pošty. Odesílání dokumentace a vzorků do zahraničí. Nákup občerstvení a kancelářských potřeb. Zajišťování ubytování pro partnery společnosti.

Jazyky

francouzštinamírně pokročilá

angličtinapokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

A - motocykly

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

Chytrý telefon AndroidPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý

MS OutlookPokročilý

Psaní všemi desetiExpert

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Ochota učit se

Pracovitost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Kurzy

Certifikovaný manažer nákupu

Kurz se zabýval uceleným pohledem na oblast nákupu: 1) strategií nákupu a jeho controllingem, 2) řízením dodavatelských vztahů, 3) vyjednáváním v nákupu a 4) právem v nákupu

únor 2018

Zájmy

Rodina, sport, literatura.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45