L. L. , životopis 1272880
Představa o práci
Kde hledám práci
Praha-Háje + 20 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Manažer prodejního teamu Office manager Pracovník back office Pracovník front office Pracovník help desku Pracovník podpory zákazníků Pracovník reklamačního oddělení Prodejce zájezdů Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední ekonomická škola
Ekonomická administrativa
1989 – 1993SŠ s maturitou
Praxe 28 let a 4 měsíce
Mand Cz, s.r.o
Manager zákaznického servisu
leden 2017 – dosud 7 let a 4 měsíce
- veškeré objednávky eshopu s kováním, perfektní znalost sortimentu, nabídky i osobní prodej pro maximální objem tržeb a servis zákazníků, - příprava zboží, doplnění a stav eshopu i skladu, reklamace, vyúčtování, pokladna
Hotel Luník, a.s.
Vedoucí recepce
2015 – 2016 1 rok a 6 měsíců
- aktivní prodej volných kapacit hotelu, každodenní komunikace s klienty v anglickém a německém jazyce, řešení skupinových objednávek rezervací, řešení overbookingu -vedení a kontrola práce recepčních, veškerých účtů a tržeb, oprava účtů, vrácení peněz klientům -měsíční vyúčtování a evidence statistik, stanovení docházky recepčních a vedení porady recepce
Prague centre, a.s.
Reservation manager
2008 – 2012 4 roky a 6 měsíců
- vedení rezervačního oddělení dvou hotelů Prague centre Plaza a Prague Centre superior zaměřeno na maximální výši tržeb, aktivní prodej volných kapacit hotelů, komunikace s cestovními kancelářemi a klienty hotelu v anglickém a německém jazyce, aktualizace prodeje internetových portálů, řešení veškerých objednávek rezervací pro plynulý a efektivní chod hotelů včetně stravování a konferencí, odpovědnost za jejich vyúčtování
CPI Hotels, a.s.
Reservation manager
2003 – 2008 5 let a 6 měsíců
- vedení rezervačního oddělení dvou hotelů Hotel Fortuna Luna a Hotel Klíčov zaměřeno na maximální výši tržeb, aktivní prodej volný kapacit hotelů, komunikace s cestovními kancelářemi a klienty hotelu v anglickém a v německém jazyce, aktualizace prodeje internetových portálů, řešení veškerých objednávek rezervací pro plynulý a efektivní chod hotelů včetně stravování a konferencí, odpovědnost za jejich vyúčtování
Hotel Luník, a.s.
Recepční
1998 – 2003 5 let a 6 měsíců
- zajištění plynulého chodu recepce hotelu, osobní a telefonické jednání s klienty a partnery hotelu v anglickém a německém jazyce, vyřízení a evidence všech objednávek rezervací hotelu, příjem a evidence hostů a služeb včetně skupin, odpovědnost za vedení účtů hostů, pokladny, směnárny a příprava podkladů pro zpracování účetnictví
HTL Hanse Logistik, s.r.o.
Asistentka spedičního oddělení
1995 – 1998 3 roky a 6 měsíců
- příjem a vyřizování všech objednávek přepravy zboží, vyhledávání nových obchodních partnerů, odpovědnost za vyúčtování uskutečněné přepravy, fakturace a pokladna
Hotel Tourist, a.s.
Asistentka ředitele hotelu
1993 – 1995 2 roky a 6 měsíců
- řízení sekretariátu, každodenní osobní a telefonická jednání s cestovními kancelářemi a klienty hotelu - vedení personální a mzdové agendy, pokladna
Jazyky
polštinazačátečník
ruštinapokročilý začátečník
němčinastředně pokročilá
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Další programy a počítačové znalosti
Znalost obchodní korespondence Hotelové programy: Mefisto, Hores
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Další dovednosti
Obchodní kreativita, komunikativnost, bohaté pracovní zkušenosti, loajalita
Kurzy
Počítačový kurz ECDL certifikate
2006
Jazykový anglický kurz pracovní
2006
JŠ Polyglot kurz německého a anglického jazyka
1994