K. V. , životopis 465618
Představa o práci
Kde hledám práci
Hradec Králové + 1 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Asistent v médiích, reklamě, PR Farmaceutický reprezentant Marketingová komunikace Obchodní referent Office manager Personalista Pracovník back office Zdravotně-technický pracovník Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
Univerzita Pardubice - Fakulta filozofická
Sociální antropologie
2013 – 2016Bakalářské
SOŠ Šumperk
Cestovní ruch
2009 – 2013SŠ s maturitou
Praxe 6 let a 4 měsíce
Ka*******řad
Odborný referent
únor 2024 – dosud 9 měsíců
Administrativní evidence ČÚZK, zpracovávání listin, agenda elektronické aktualizace a kontroly, interní systém ISKN, práce s archivem KÚ, správa dokumentů KÚ
Ko*********kou
Laktační poradkyně
březen 2022 – dosud 2 roky a 8 měsíců
Poradenství ve výživě novorozenců/kojenců, psychická podpora, poskytnutí informačních materiálů, spolupráce s MEDELA, osobní setkání, školení maminek, poskytování informací o celkové péči novorozence, spolupráce s dětským lékařem
AL***** SE
Office manager
leden 2018 – prosinec 2018 1 rok
Zpracování administrativy pro zakládání společností, virtuální sídla, trvalé pobyty, změny v Obchodním a Spolkovém rejstříku, právní administrativa, komunikace s živnostenským, finančním a celním úřadem, zpracování podkladů pro účetní oddělení, obchodní schůzky
NO*********.o.
Asistentka, obor Administrativa
duben 2017 – prosinec 2017 9 měsíců
Vyřizování administrativních úkonů pro ředitele, administrativní činnost pro Policii ČR, právní administrativa, zajišťování agendy, asistence při přípravě konferencí a seminářů, zajišťování letenek a ubytování, podpora mezinárodního oddělení, administrativní a účetní podpora, péče o návštěvy, evidence firemní korespondence
MI*********.o.
Asistentka, obor Administrativa
2016 – 2017 1 rok a 6 měsíců
Zajištění celkového chodu recepce, administrativa pro vedení firmy, pro výrobního a obchodního ředitele, vedení a správa autoparku, činnost v interním systému
HN*****.o.
Recepční v administrativě, obor Administrativa
květen 2015 – květen 2016 1 rok a 1 měsíc
Zajištění správného chodu recepce, obsluha klientů, vyřizování administrativy (tvorba členství, doplňování potřebných materiálů a zboží na recepci, vyřizování plateb za členství), čistota studia
Jazyky
němčinazačátečník
ruštinazačátečník
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Grafické a konstrukční programy
CanvaPokročilý
Další programy a počítačové znalosti
ISKN, Alaris Capture Pro, IS Sharepoint, CRM
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Mohu nabídnout
Empatii
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Další dovednosti
Komunikace s veřejností, znalost právní a úřední administrativy, organizační dovednosti, pečlivost, přátelské chování
Kurzy
NÚKIB
březen 2024
GDPR; Bezpečnost
únor 2024
Poradenství ve výživě kojenců, malých dětí a výživě matek
květen 2023
Kojení a laktace
říjen 2022
Osvědčení - Výživa kojenců a malých dětí
Konference - Thomayerova nemocnice
květen 2022
Stáž Nemocnice Havlíčkův Brod
Dětské oddělení NHB - laktační poradenství v porodnici
květen 2022
Kurz pro laktační poradce
březen 2022