Lucie B. 41 let , životopis 1288464
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Dejvice + 10 km ochota dojíždět Mapa Příbram + 15 km ochota dojíždět Mapa Sedlčany + 30 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Hlídání dětí Písařka Pracovník call centra Pracovník podpory zákazníků Pracovník v sociálních službách Recepční v administrativě Recepční v cestovním ruchu Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Gymnázium a Střední odborná škola ekonomická, Sedlčany, Nádražní 90
Obchodní akademie
září 1998 – srpen 2002SŠ s maturitou
1. Základní škola Sedlčany
září 1989 – srpen 1998Základní
Praxe 20 let a 5 měsíců
Alpla
Kontrolorka kvality
květen 2023 – dosud 1 rok a 1 měsíc
spolupráce v týmu; využívání nejrůznějších speciálních přístrojů k měření kvality výrobků; komunikace s kolegy z výroby
LBR zakázkové truhlářství
Obchodní zástupce
listopad 2016 – duben 2023 6 let a 6 měsíců
zpracování administrativy, příprava cenových nabídek pro zákazníky, jednání s klienty, jednání osobní/telefonické/písemné s dodavateli; po zaměření zadávání zakázek do výroby dle zaměřovacích protokolů
Centrum Petrklíč z.s.
Pokladní, provozní pracovník
prosinec 2015 – říjen 2016 11 měsíců
činnosti spojené se zajištěním provozu centra, organizace volnočasových aktivit pro rodiče a děti, samostatná péče o děti v malé skupině, zpracování administrativy centra, příprava podkladů pro účetní, vedení pokladny, jednání s klienty
EUROFORM, s.r.o.
Obchodní zástupce
leden 2015 – listopad 2015 11 měsíců
zpracování administrativy, příprava cenových nabídek, jednání s klienty
Centrum Petrklíč z.s.
Provozní pracovník
červenec 2013 – prosinec 2014 1 rok a 6 měsíců
činnosti spojené se zajištěním provozu centra, organizace volnočasových aktivit pro rodiče a děti, samostatná péče o děti v malé skupině, zpracování administrativy centra, příprava podkladů pro účetní, vedení pokladny, jednání s klienty
Telefónica O2
Operátorka zákaznické linky
duben 2005 – únor 2013 7 let a 11 měsíců
vyřizování telefonátů zákazníků, řešení stížností, zapisování do databáze, spolupráce s kolegy v týmu
BOBO BLOK, spol. s r.o.
Asistentka obchodního oddělení
únor 2003 – srpen 2004 1 rok a 7 měsíců
práce s databází zákazníků, vyřizování telefonátů a obchodní korespondence, přijímání návštěv/obchodních partnerů, příprava zasedací místnosti na schůzky
Jazyky
němčinapokročilý začátečník
angličtinapokročilý začátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
Chytrý telefon AndroidZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiExpert
Dovednosti
Mé silné stránky
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení