M. B. , životopis 1295555
Představa o práci
Chci pracovat jako
HR Business Partner HR generalista HR konzultant HR ředitel / manažer HR specialista Náborář Personalista Specialista HR marketingu Specialista pro odměňování a benefity Specialista pro rozvoj a vzdělání Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Brno
Nadstavbové studium podnikání v oboru
1992 – 1996SŠ s maturitou
Praxe 7 let a 7 měsíců
CE***** MU
HR Manager
květen 2022 – dosud 2 roky a 6 měsíců
Správná efektivní komunikace je základ pro úspěch v každém prostředí. Komunikace se zaměstnanci ať jsou jimi kolegové, nadřízení, vedoucí skupin/ oddělení je základem pro správné fungování uvnitř firmy. Moji prací je propojit svět HR s dalšími odděleními tak, aby se naše činnosti prolínaly a vzájemně si dávaly potřebnou podporu. Ta je základem pro efektivní práci a výsledek. Být partnerem je moje práce. Komunikace se zaměstnanci, stávajícími i nově nastupujícími je moje každodenní práce. Starám se o zaměstnance a o vše co souvisí s pracovněprávním vztahem od jeho vzniku, změnu až po jeho ukončení. Efektivní komunikace, předání správných informací, vytváření pohodové firemní kultury a vstřícnost jsou mé pracovní činnosti a samozřejmě další. Spravuji výběrová řízení, jsem účastníkem výběrových řízení. Připravuji nástup nového zaměstnance, aktivně s ním komunikuji ohledně nástupu do zaměstnání, podepisuji s ním pracovněprávní dokumenty, při nástupu cizince informuji úřad práce. Mám zkušenosti se zaměstnáváním cizinců. Jsem součástí pracovní skupiny Onboarding a dále tuto velmi důležitou fázi, která je součástí HR strategie řeším s novými nástupy, vedoucími, kolegyněmi. Po ukončení adaptace vyhodnocuji se zaměstnanci průběh adaptace. V případě skončení pracovního poměru následuje Offboarding a s ním všechny činnosti spojené. V mé agendě jsou dále dohody o provedení práce, dohody o pracovní činnosti. Aktivně komunikuji se zaměstnanci, nadřízenými, osobně, emailem, telefonem. S ekonomickým oddělení, mzdovým oddělením. Orientace v platné legislativě, správné nastavení v systému a dokumentů je pro mě samozřejmostí. Připravuji podklady pro audit. Předávám své zkušenosti s HR na své kolegy. Aktivně s nimi komunikuji na zlepšení a efektivním využití nastavených procesů. Dohlížím, aby vše bylo v souladu s platnou legislativou. Dávám zpětnou vazbu svému nadřízenému. Navrhuji řešení v různých situacích. HR strategie jsou pro mne velmi důležité, jejich nastavení, zlepšování.
Ha*****.s.
HR generalista
duben 2017 – duben 2022 5 let a 1 měsíc
Zavedení a správa nového personálního systému SAP_Success Factors. Byla jsem supervisorem tohoto systému pro Českou republiku. Přípravu a školení jsem absolvovala v Německu. V České republice jsem školila další kolegy pro správné používání systému. Řešila jsem případné nedostatky s centrálou v Německu. Součástí mé agendy byla správa zaměstnanců, v personálním systému. Zodpovídala jsem za správnost dokumentů, splnění termínů a všech legislativních požadavků, které jsou součástí zaměstnaneckého cyklu. Komunikovala jsem napříč firmou, přes všechna oddělení, dávala zpětnou vazbu. Vyřizovala jsem požadavky zaměstnanců, nadřízených. Své zkušenosti jsem předávala dál na své kolegy.
Jazyky
němčinapokročilý začátečník
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
slovenštinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiZkušený
Grafické a konstrukční programy
Adobe PhotoshopPokročilý
ERP a účetní software
PohodaPokročilý
SAPPokročilý
Tvorba obsahu a online marketing
Úprava fotekPokročilý
Další programy a počítačové znalosti
Success Factors, Magion
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení