Z. J. , životopis 1291974
Představa o práci
Kde hledám práci
Uherský Brod + 30 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Možná spolupráce
Vzdělání Vyšší odborné
Střední škola průmyslová, hotelová, zdravotnická a Vyšší odborná škola Uherské Hradiště
prokurista
1999 – 2002Vyšší odborné
SOU a SOŠ služeb
ekonomicko-administrativní
1995 – 1999SŠ s maturitou
Praxe 14 let a 6 měsíců
Sy*****.s.
Hlavní účetní
září 2023 – dosud 1 rok a 2 měsíce
kompletní řízení firemního účetnictví včetně účtování faktur, správy pokladny a interních dokladů, zpracování platebních příkazů, bankovních výpisů zpracování DPH a KH zpracování měsíční účetní uzávěrky a zpracování daňových přiznání evidence majetku příprava a realizace ročních účetních závěrek spolupráce s externími auditory a daňovými poradci
JK*****.o.
Hlavní účetní
březen 2017 – srpen 2023 6 let a 6 měsíců
vedení menšího účetního týmu kompletní vedení účetnictví firmy a zpracování měsíční uzávěrky spolupráce s auditorskou firmou kompletní uzávěrkové operace, inventarizace účtů zpracování daňového přiznání metodické vedení účetnictví zpracování měsíčních výkazů (intrastat, statistika ... )
Po*****.o.
Účetní senior
listopad 2013 – únor 2017 3 roky a 4 měsíce
kompletní vedení podvojného účetnictví pro s.r.o. a daňové evidence vedení účetnictví pro neziskové organizace vedení a zpracování mezd a mzdové agendy, podávání přehledů pro OSSZ, zdravotní pojišťovny FÚ - vyúčtování daně ze závislé činnosti, srážkové daně zpracování daňové agendy DPH, kontrolní hlášení, silniční daň, daň z příjmů právnických osob zpracování ročních uzávěrek silniční daň zastupování na úřadech dle přání klienta
Mi*******.o.
Asistentka prodeje - junior účetní
únor 2005 – červen 2007 2 roky a 5 měsíců
Vedení běžné agendy společnosti, administrativní činnost, zápisy z porad vystavování faktur, skladové účetnictví objednávání vozidel, přihlašování a odhlašování vozidel práce v programu GM drive Navision
DD*********.o.
Asistentka
2004 – 2005 1 rok a 6 měsíců
vedení běžné agendy společnosti administrativní činnost, vystavování faktur, vedení pokladny vyhotovování obchodních smluv
Jazyky
angličtinazačátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiPokročilý
ERP a účetní software
Microsoft Dynamics NAVPokročilý
Money S5Začátečník
SAPPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce