Není foto: A. V.
ID 908904

A. V.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Vysokoškolské

Univerzita J.E.Purkyně Ústí nad Labem - Filozofická fakulta

Filozofie a politologie

srpen 2015 – červenec 2020Bakalářské

Detašované pracoviště Fakulty jaderné a fyzikálně inženýrské ČVUT Praha

Softwarové inženýrství v ekonomii

srpen 2014 – říjen 2015Vysokoškolské

Střední škola řemesel a služeb, Děčín IV, Ruská 147, příspěvková organizace

Cukrář

září 2013 – červen 2014Vyučení

Střední škola řemesel a služeb, Děčín IV, Ruská 147, příspěvková organizace

Podnikání

září 2011 – květen 2013SŠ s maturitou

Střední škola řemesel a služeb, Děčín IV, Ruská 147, příspěvková organizace

Fotograf

září 2008 – červen 2011Vyučení

Praxe 7 let a 10 měsíců

Berlin-Chemie/A. Menarini

Farmaceutický reprezentant

červen 2022 – dosud 1 rok a 11 měsíců

Péče o svěřený region, aktivní komunikace s klienty, rozšiřování povědomí o produktech, informovaní o novinkách a aktualitách, vedení odborných školení. Back-office: vyřizování objednávek, správa automobilu. Řešení krizových situaci s klienty. Kontroling dodaného zboží.

Balencien s.r.o.

Manžer callcentra

červen 2021 – prosinec 2021 7 měsíců

Reporting výsledků, nábor nových zaměstnanců. Školení nových zaměstnanců. Samostatné vedení porad a implementace marketingových strategii. Měla jsem na starosti obchodní výsledky callcentra, stejně tak i motivaci teamu k dosažení lepších prodejních výsledků.

Komerční banka a.s.

KYC specialista back office

září 2019 – březen 2021 1 rok a 7 měsíců

Samostatná práce s citlivými údaji klientů. Kontrola správnosti údajů, přímý kontakt s klientem, jak telefonický tak e-mailový. Dodržování pravidel pro nakládání s citlivými osobními údaji klientů. Implementace pravidel pro dodržování GDPR. Reporting výsledků, oprava případných chybných údajů.

STEM/MARK, a.s.

Supervizor callcentra

duben 2016 – srpen 2019 3 roky a 5 měsíců

Vedoucí pracovník callcentra, supervize svěřeného teamu kolegů. Samostatná práce ve vedení teamu, tvorba směny, řešení krizových situací. Kontrolní náslechy, vyhodnocování rozhovorů, školení nových pracovníků, motivace teamu (různé soutěže, osobní zpětná vazba).

Attigente Group, spol. s.r.o.

Telefonní bankéř

červen 2015 – září 2015 4 měsíce

Prodej kreditní karet přes telefon

Jazyky

angličtinamírně pokročilá

němčinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

MacOS

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Grafické a konstrukční programy

Adobe Photoshop

Zájmy

Turistika, četba, pečení, kosmetika

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45