J. Š. , životopis 284305
Představa o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Fakturant/ka Finanční účetní Referent Účetní Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední odborné učiliště obchodní
Provoz obchodu se zaměřením na vnitřní obchod
1992 – 1994SŠ s maturitou
Střední odborné učiliště obchodní
Prodavačka textilu a oděvů
1989 – 1992Vyučení
Praxe 30 let a 1 měsíc
příspěvková organizace
Ekonomka
březen 2019 – září 2022 3 roky a 7 měsíců
Evidence a účtování došlých faktur, platby došlých faktur, vystavení a účtování vydaných faktur, stažení a účtování bankovních výpisů, účtování fondů, účtování darů, účtování dohadných položek, účtování a vyúčtování dotací, účtování a vyúčtování školky, dětské skupiny a energii, účtování a platba pojistného služ. automobilů, účtování nákupů na karty, účtování potravinové banky, účtování spotřeby PHM, účtování stravného a vlastní kuchyně, vyúčtování přídavků a výživné od rodičů, platba a vyúčtování nájmů a služeb pronajmutých bytů, účtování plnění povin. podílu, účtování mezd a odvodů, účtování zákon. pojištění zaměstnanců, zařazení a vyřazení majetku, účtování majetku a odpisů, účtování poplatku za televize a radia, tvoření rozpočtu, statistik a účetních závěrek. Pracovala jsem v účetním programu Vema.
Complete Finance s.r.o.
Pomocná účetní, fakturantka
2018 – 2018 6 měsíců
Kontrola daňových hlášení, vystavení faktur včetně příloh ( čestná prohlášení, výkazy služeb, dodací listy ), odeslání faktur zákazníkům emailem, zaevidování došlých faktur, vystavení výdajových a příjmových pokladních dokladů, vyhledávání výběrových řízení, pracuji s portálem ARES, se skenerem a kopírovacím strojem,. Pracuji v PC programech: POHODA, Windows, Excel, Word, Mozilla Firefox, Google Chrome.
Krajská veterinární správa Státní veterinární správy pro Liberecký kraj
Finanční účetní, obor Ekonomika a podnikové finance
2013 – 2018 5 let a 6 měsíců
Správce majetku, evidence materiálového skladu, evidence drobného investičního majetku, krátkodobého i dlouhodobého, odpisy majetku, evidence pozemků a budov v Centrálním registru administrativních budov, inventerizace majetku, evidence karet do mobilních telefonů,evidence a výdej stravenek zaměstnancům, vedení archivu (archivace a likvidace účetních dokladů a celé agendy ekonomického úseku ), vystavení objednávek, objednání a nákup přes veřejné zakázky ( Gemin ) kancelářských potřeb, tonerů a drogistického zboží, korespondence s centrálou a celním úřadem, kontrola a evidence cestovních příkazů a jejich vyplácení přes pokladnu drobného vydání, vedení a účtování pokladny drobného vydání, evidence a úhrada přes internetové bankovnictví ČNB zálohových a službových faktur. Účtování přijatých a vydaných faktur, majetku a odpisů majetku, pohledávky vymáhané Celním úřadem.Pracuji v PC programech: Word, Excel, Windows, Outloock, Oracle, Internet Explorer, Centrální registr administrativních budov, Gemin, účetní program JASU, E-spis, Registr smluv.
Kmart - Tesco a.s.
Administrativní pracovník, obor Administrativa
1993 – 2013 20 let a 6 měsíců
Kontrola a účtování dodavatelských faktur za služby a zboží, úhrada faktur bankovním převodem a účtování bankovních výpisů, vystavení a účtování faktur za služby,zboží a nájmy, vystavení dárkových poukázek, kontrola a výplata cestovních příkazů, nákup a vydání stravenek pro zaměstnance a příjem v tržbách, pokladna drobného vydání + tržbová pokladna včetně odvodů do banky,výdej a příjem materiálového skladu ( MTZ ), práce se saldokonty,zhotovení výkazů a statistik v PC programu Excel, komunikace s dodavateli,odběrateli a bankou.
OD Ještěd Liberec - Kmart
Prodavač, obor Obchod, nákup, prodej
1992 – 1993 1 rok a 6 měsíců
Prodavačka oděvů a pokladní
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinazačátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Databázové systémy
Oracle
Další programy a počítačové znalosti
účetní program Vema
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Kurzy
Cestovní náhrady
Cestovní náhrady - výpočet - zaúčtování a daňové důsledky
Zobrazit certifikát o absolvování
duben 2017
Informační gramotnost
Počítačové programy MS Outlook 2010, MS Word 2010 a MS Excel 2010
Zobrazit certifikát o absolvování
červen 2014
Rezervace a přeúčtování skutečnosti
Rozpočtový informační systém - Realizace rozpočtu - Platební styk
Zobrazit certifikát o absolvování
květen 2014