S. D. , životopis 240957
Představa o práci
Kde hledám práci
Újezd u Brna + 20 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Dispečer Fakturant/ka Mzdová účetní Office manager Pracovník back office Referent Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
ISŠ Slavkov u Brna
Hotelnictví a turismus
2009 – 2013SŠ s maturitou
Praxe 9 let a 7 měsíců
Abacra Holding, s.r.o.
Pracovník back office, Senior back office, Příprava zakázek
březen 2020 – srpen 2023 3 roky a 6 měsíců
V rámci firmy Abacra Holding, s.r.o. jsem pracovala v dceřiných společností firmy: Specialista back office firma SSAC – Zpracování smluv v oblasti energetiky. Back office senior — vedoucí projektu firma Abacra Contact – vedení pětičlenného týmu back office, reporting vedení společnosti, komunikace s obchodními partnery, zpracovávání a kontrola smluv, spolupráce s HR při nových náborech zaměstnanců a následně příprava adaptačního programu, zadávání objednávek do systémů. Rozpočtář — příprava zakázek firma Abacra Solar – příprava rozpočtu na jednotlivé zakázky, tvorba kalkulací, komunikace s dodavateli, zodpovědnost za stav skladových zásob, objednávání zboží, reporting vedení společnosti, komunikace s obchodními zástupci.
Goldtime, a.s.
Asistentka e-shopu a prodeje
říjen 2019 – březen 2020 6 měsíců
Zpracování objednávek z e-shopu. Prodej a komunikace se zákazníky. Přijímání objednávek zákazníků a jejich vyřizování. Inventarizace. Výpomoc na sezónu.
Frontman s.r.o.
Asistentka obchodního oddělení
duben 2019 – srpen 2019 5 měsíců
Vytváření smluv a komunikace s klienty. Tvorba školení. Zapisování obchodních porad. Práce v CRM a v Mailchimpu. Tvorba databází.
Cyrrus, a.s.
Trainee program - Burzovní makléř
září 2018 – listopad 2018 3 měsíce
Telefonická komunikace s klienty.
Goldtime a.s.
Asistentka prodeje
únor 2016 – září 2018 2 roky a 8 měsíců
Komunikace se zákazníkem. Přijímání objednávek zákazníků a jejich vyřizování. Kontrola a skladování zboží. Inventarizace.
Geco, a.s.
Zástupce vedoucí
srpen 2013 – prosinec 2015 2 roky a 5 měsíců
Prodej a plnění jednotlivých plánů a činnosti s tím spojené.
Jazyky
angličtinapokročilý začátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Chytrý telefon Apple iOSPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Forex
2022
Základy investování
2022
Rekvalifikační kurz online marketingu
2021
Rekvalifikační kurz podvojného účetnictví a daňové evidence
2020
Excel
Práce s tabulkami.
červenec 2019