T. Č. , životopis 1270260
Představa o práci
Kde hledám práci
Praha-Nové Město + 5 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka HR generalista HR specialista Office manager Pracovník back office Specialista pro odměňování a benefity Specialista pro rozvoj a vzdělání Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Metropolitní univerzita Praha, o.p.s.
Mediální studia
září 2016 – červen 2018Vysokoškolské
Západočeská univerzita v Plzni
Výchova ke zdraví a psychologie se zaměř. na vzdělávání
září 2013 – červen 2016Bakalářské
Střední pedagogická škola, gymnázium a vyšší odborná škola Karlovy Vary, příspěvková organizace
Pedagogické lyceum
září 2009 – červen 2013SŠ s maturitou
Praxe 8 let a 9 měsíců
Moore Czech Republic s.r.o.
HR / Backoffice specialista
říjen 2023 – leden 2024 4 měsíce
Onboarding a offboarding zaměstnanců, správa vozového parku, správa firemních benefitů, organizace jazykových a vzdělávacích kurzů, organizace firemních akcí, adhoc úkoly pro management firmy.
Mercedes- Benz, S. & W. Automobily s.r.o.
Asistentka servisu, HR, recepce
květen 2019 – srpen 2023 4 roky a 4 měsíce
SERVIS • objednávky a registrace vozů na servis, spolupříprava servisních zakázek, hlavní asistence přijímacím technikům, komunikace se zákazníky v odd. servisu i prodeje telefonicky, emailem či při osobním setkání, objednávky náhradních dílů. • Zpracování měsíčních interních tržeb servisu, archivace všech servisních zakázek, příprava zakázek pro zpětné hodnocení od zákazníka. • HR agenda pro zaměstnance servisu - plánování služeb technikům a automechanikům, kontrola docházek ,organizace školení, zajištění lékařských prohlídek, pracovních oděvů, organizace školení řidičů, evidence dovolených, návštěvy lékaře, OČR atd., spolupráce na firemních akcích, příprava DPP pro učně. • Kompletní agenda BOZP - organizace potřebných školení a revizí napříč celou dílnou (spolupráce s externími firmami), dodržování termínů. OFFICE MANAGEMENT / RECEPCE • dohled nad zaškolením recepčních, facility management, vedení poklady, příprava zápůjčních protokolů, evidence pošty, zodpovědnost za zajištění a kontrolu dálničních známek, komunikace s dodavateli, zajištění občerstvení, kontrola a doplnění zásob pro kanceláře a společné prostory, komunikace a péče o zákazníky.
Imperial Karlovy Vary a.s.
Asistentka marketingu
leden 2019 – duben 2019 4 měsíce
Návrhy ubytovacích balíčků, tvorba prezentací, návrhy bannerových reklam hotelu, organizace vzhledu webových stránek hotelu (spolupráce s externí firmou), účast na veletrzích, psaní článků do časopisů o cestování Největší akcí byla organizace a zajištění ubytování pro národní hokejový tým.
Světlo Kadaň z.s.
Koordinátor primární prevence pro ZŠ a SŠ
říjen 2017 – prosinec 2018 1 rok a 3 měsíce
• Příprava a realizace programů primární prevence rizikového chování na ZŠ a SŠ v KV kraji - zaměření na tvorbu a realizaci psychosociální her ve školních třídách a na adaptačních kurzech za účelem zlepšení vztahů mezi žáky a mezi žáky a učitelem • Zpracování reportů, návrhy na následnou péči
TAWAN s.r.o.
Recepční salonu thajských masáží - BRIGÁDA
duben 2015 – září 2017 2 roky a 6 měsíců
• Prezentace nabídky masáží, objednávání klientů na masáže, vedení pokladny, pravidelná komunikace v AJ a RJ se zaměstnanci i zákazníky, zajištění občerstvení, komunikace s dodavateli.
Jazyky
ruštinamírně pokročilá
angličtinastředně pokročilá
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
MacOSPokročilý
MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý
Chytrý telefon AndroidZkušený
Chytrý telefon Apple iOSZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený