E. L. , životopis 24518
Představa o práci
Kde hledám práci
České Budějovice + 1 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Nákupčí Nákupčí pro prodejní řetězce Obchodní ředitel/manažer Obchodní zástupce Pracovník back office Pracovník call centra Pracovník podpory zákazníků Prodavač Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vyšší odborné
Soukromá obchodní akademie
ekonomika, marketing, počítače
1994 – 1994Vyšší odborné
Gymnázium Český Krumlov
všeobecné, humanitní
1988 – 1992SŠ s maturitou
Základní škola Klementa Gottwalda
bez zaměření
1980 – 1987Základní
Praxe 26 let a 6 měsíců
MSV Multicall, s.r.o.
Administrativní pracovník
květen 2016 – 2020 4 roky a 8 měsíců
Přijímání a zadávání objednávek do systému. Poskytnutí prodejního servisu jak osobně tak telefonicky, obsluhování zákazníků na prodejně. Vytváření cenových nabídek. Zaškolování nových pracovních kolegů.
Unicall Communication Group
Prodejce po telefonu / Telesales
2015 – 2016 1 rok a 6 měsíců
Vykonávání aktivního telemarketingu, asistování vedoucím pracovníkům a zadávání objednávek.
Wüstenrot stavební spořitelna
Obchodní zástupce
2014 – 2015 1 rok a 6 měsíců
Vedení jednání s klienty vedoucí k uzavření smluv životního i neživotního pojištění- Správa podkladů a péče o klientelu v rámci smluvního servisu.
SCB Foundry, a.s.
Administrativní pracovník, obor Administrativa
2011 – 2013 2 roky a 6 měsíců
- přijímání i zadávání objednávek a další zpracování - příprava podkladů pro fakturaci - vedení inventury materiálu - vedení docházkové evidence zaměstnanců - vyřizování podkladů pro mzdovou účtárnu - vedení schůzek, reportů - příprava podkladů pro jednání a prezentace - výpomoc s organizací úkolů pro zaměstnance
IMPULS - Leasing - AUSTRIA, s.r.o.
Leasingový specialista, obor Bankovnictví a finanční služby
2010 – 2011 1 rok a 6 měsíců
BACK OFFICE - podpora obchodu zpracovávání leasingových smluv a ošetřování dat, agendy klientů Obor praxe: Administrativa Profese: Administrativní pracovník, Vkládání dat do počítače, Pracovník back office
BAUMAX ČR, s.r.o.
Prodavač, obor Obchod, nákup, prodej
2009 – 2010 1 rok a 6 měsíců
Bürodame, pokladní, podpora obchodu Obor praxe: Prodej a obchod Profese: Pokladní, Prodavač, Obchodní referent Země výkonu práce: Česká republika
Allianz pojišťovna, a.s.
Asistentka, obor Administrativa
2004 – 2008 4 roky a 6 měsíců
sekretářka, vedoucí kanceláře
Proxy, a.s.
Asistentka, obor Administrativa
1993 – 2003 10 let a 6 měsíců
zajištění plynulého chodu kanceláře, plánování schůzek, organizování porad, příprava společenských akcí, vyřizování e-mailů, měsíční statistiky, objednávání kancelářských potřeb, práce s veškerou kancelářskou technikou
Jazyky
angličtinazačátečník
němčinastředně pokročilá
češtinavýborná
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Grafické a konstrukční programy
Adobe Photoshop
Další programy a počítačové znalosti
Programování firemních akcí = sjednávání schůzek, plánování porad, sjednávání smluv, vedení jednání, kompletní obchodní servis PC programy = SAP, jsem flexibilní při poznávání nových software, pracuji s téměř veškerou kancelářskou technikou
Kurzy
Zertifikát Deutsch als Fremdsprache
Testovací zkouška z německého jazyka složená za účelem získání práce v zahraničí
červenec 1994