Foto: Veronika S.
ID 1284423

Veronika S. 32 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Kvarta s.r.o.

Managment cestovního ruchu a služeb

září 2008 – červen 2012SŠ s maturitou

Praxe 7 let a 1 měsíc

Magic Planet Gold

Casino manager

leden 2022 – leden 2024 2 roky a 1 měsíc

Zodpovědnost za plynuly chod celého casina. Zajištění vysoké úrovně zákaznického servisu. Řešení stížností zákazníků a vyhledávání efektivních a rychlých řešení. Dohled nad personálem celého casina. Tedy, recepce, pokladna, úklid, ochranka, bar, živá hra. Celkem cca 20 lidi. Obsluha herních automatu, obsluha bar, obsluha pokladna, obsluha recepce. Plánování směn zaměstnanců. Nábor a zaškolovaní novych zaměstnanců. Zajištění bezpečnosti jak pro zákazníky, tak pro zaměstnance casina. Zahrnuje implementaci bezpečnostních protokolu, monitorování bezpečnostních kamer v případě incidentu. Správa finančních aspektů casina včetně rozpoctovani, sledování výdajů,řízení nákladu a maximalizace zisku. Spolupráce s marketingovým oddělením na plánování a provádění marketingových kampaní a akcí, které mají za cíl přilákat nové zákazníky a udržet stávající. Spolupráce s vedením a ostatními odděleními na vývoji strategií a plánů pro růst a rozvoj kasina v dlouhodobém horizontu. Sledování nových technologií a trendů v odvětví hazardních her a implementace moderních technologií pro zlepšení provozu kasina a zákaznické zkušenosti.

New way s.r.o

Osobni asistentka

květen 2019 – září 2021 2 roky a 5 měsíců

Poskytování komplexní podpory vedení agentury včetně plánování schůzek, správy kalendářů a organizace cestovních aranžmá. Zpracování a koordinace interní a externí komunikace včetně odpovídání na telefonáty a emaily. Sledování projektů a termínů a zajištění dodržování stanovených lhůt. Správa dokumentace a archivace důležitých materiálů.

Laguna service s.r.o. Hotel Laguna

Recepční v cestovním ruchu

květen 2017 – duben 2019 2 roky

Vítání hostů, zajištění jejich pohodlného ubytování a poskytování informací o hotelových službách a atrakcích v okolí. Přijímání rezervací přes telefon, email a osobně a správa rezervacního systému. Odpovídání na dotazy hostů a poskytování řešení pro jejich požadavky a stížnosti. Koordinace s ostatními odděleními hotelu pro zajištění hladkého průběhu pobytu hostů.

Swarovski

Asistent prodeje

říjen 2016 – srpen 2018 1 rok a 11 měsíců

Aktivní prodej výrobků Swarovski a poskytování odborného poradenství zákazníkům ohledně produktů a jejich využití. Zajištění atraktivní prezentace výrobků v obchodě a dodržování vizuálních standardů značky. Řešení stížností zákazníků a zajištění maximální spokojenosti zákazníků s nákupem. Podpora manažera prodeje při plánování akcí a kampaní k podpoře prodeje.

Jazyky

španělštinazačátečník

ruštinazačátečník

srbštinazačátečník

vietnamštinazačátečník

angličtinastředně pokročilá

slovenštinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený

MacOSZkušený

MS Windows XP / Vista / 7Zkušený

Chytrý telefon Apple iOSExpert

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Expert

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Prezentační program (MS PowerPoint)Expert

Internetový prohlížeč a e-mailExpert

MS OutlookZkušený

Psaní všemi desetiExpert

Grafické a konstrukční programy

Adobe PhotoshopPokročilý

Tvorba obsahu a online marketing

Úprava fotekExpert

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Empatii

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Další dovednosti

Zkušenosti s bezpečnostními postupy a schopnost rychlého rozhodování v naléhavých situacích. Excelentní komunikační dovednosti a schopnost efektivně řídit tým zaměstnanců Kreativní myšlení. Vynikající organizační schopnosti a schopnost efektivně prioritizovat úkoly. Silné komunikační dovednosti a schopnost pracovat s různými typy lidí. Znalost kancelářského softwaru včetně MS Office. Schopnost pracovat v rychle se měnícím prostředí a zůstat klidný(á) pod tlakem.

Zájmy

V mém volném čase se ráda věnuji kreslení, modelování a focení. Tyto zájmy mi pomáhají rozvíjet kreativitu a vizuální myšlení, což považuji za přínosné i v profesním životě. Mám ráda design a módu, které mi přinášejí inspiraci a přispívají k estetickému přístupu ve všem, co dělám.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45