V. S. , životopis 1284423
Představa o práci
Kde hledám práci
Praha-Záběhlice + 10 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Dabing Fleet manager Herečka/herec Letuška / steward Marketingový ředitel/manažer Moderátor / konferenciér Obchodní ředitel/manažer Provozní ředitel / manažer Ředitel / manažer hotelu Tiskový mluvčí Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Kvarta s.r.o.
Managment cestovního ruchu a služeb
září 2008 – červen 2012SŠ s maturitou
Praxe 7 let a 1 měsíc
Ma*********old
Casino manager
leden 2022 – leden 2024 2 roky a 1 měsíc
Zodpovědnost za plynuly chod celého casina. Zajištění vysoké úrovně zákaznického servisu. Řešení stížností zákazníků a vyhledávání efektivních a rychlých řešení. Dohled nad personálem celého casina. Tedy, recepce, pokladna, úklid, ochranka, bar, živá hra. Celkem cca 20 lidi. Obsluha herních automatu, obsluha bar, obsluha pokladna, obsluha recepce. Plánování směn zaměstnanců. Nábor a zaškolovaní novych zaměstnanců. Zajištění bezpečnosti jak pro zákazníky, tak pro zaměstnance casina. Zahrnuje implementaci bezpečnostních protokolu, monitorování bezpečnostních kamer v případě incidentu. Správa finančních aspektů casina včetně rozpoctovani, sledování výdajů,řízení nákladu a maximalizace zisku. Spolupráce s marketingovým oddělením na plánování a provádění marketingových kampaní a akcí, které mají za cíl přilákat nové zákazníky a udržet stávající. Spolupráce s vedením a ostatními odděleními na vývoji strategií a plánů pro růst a rozvoj kasina v dlouhodobém horizontu. Sledování nových technologií a trendů v odvětví hazardních her a implementace moderních technologií pro zlepšení provozu kasina a zákaznické zkušenosti.
Ne*******r.o
Osobni asistentka
květen 2019 – září 2021 2 roky a 5 měsíců
Poskytování komplexní podpory vedení agentury včetně plánování schůzek, správy kalendářů a organizace cestovních aranžmá. Zpracování a koordinace interní a externí komunikace včetně odpovídání na telefonáty a emaily. Sledování projektů a termínů a zajištění dodržování stanovených lhůt. Správa dokumentace a archivace důležitých materiálů.
La*******una
Recepční v cestovním ruchu
květen 2017 – duben 2019 2 roky
Vítání hostů, zajištění jejich pohodlného ubytování a poskytování informací o hotelových službách a atrakcích v okolí. Přijímání rezervací přes telefon, email a osobně a správa rezervacního systému. Odpovídání na dotazy hostů a poskytování řešení pro jejich požadavky a stížnosti. Koordinace s ostatními odděleními hotelu pro zajištění hladkého průběhu pobytu hostů.
Sw*****ski
Asistent prodeje
říjen 2016 – srpen 2018 1 rok a 11 měsíců
Aktivní prodej výrobků Swarovski a poskytování odborného poradenství zákazníkům ohledně produktů a jejich využití. Zajištění atraktivní prezentace výrobků v obchodě a dodržování vizuálních standardů značky. Řešení stížností zákazníků a zajištění maximální spokojenosti zákazníků s nákupem. Podpora manažera prodeje při plánování akcí a kampaní k podpoře prodeje.
Jazyky
španělštinazačátečník
ruštinazačátečník
srbštinazačátečník
vietnamštinazačátečník
angličtinastředně pokročilá
slovenštinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
MacOSZkušený
MS Windows XP / Vista / 7Zkušený
Chytrý telefon Apple iOSExpert
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Expert
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Expert
Internetový prohlížeč a e-mailExpert
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiExpert
Grafické a konstrukční programy
Adobe PhotoshopPokročilý
Tvorba obsahu a online marketing
Úprava fotekExpert
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Další dovednosti
Zkušenosti s bezpečnostními postupy a schopnost rychlého rozhodování v naléhavých situacích. Excelentní komunikační dovednosti a schopnost efektivně řídit tým zaměstnanců Kreativní myšlení. Vynikající organizační schopnosti a schopnost efektivně prioritizovat úkoly. Silné komunikační dovednosti a schopnost pracovat s různými typy lidí. Znalost kancelářského softwaru včetně MS Office. Schopnost pracovat v rychle se měnícím prostředí a zůstat klidný(á) pod tlakem.