E. K. , životopis 1290064
Představa o práci
Kde hledám práci
Jablonec nad Nisou + 30 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Finanční účetní Mzdová účetní Recepční v administrativě Účetní Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Škola ekonomiky a cestovního ruchu, soukromá střední odborná škola s.r.o.
Podnikání středních a malých podniků
září 2006 – červen 2009SŠ s maturitou
Praxe 13 let a 10 měsíců
OSVČ
Asistentka
květen 2022 – 2024 2 roky a 8 měsíců
Vedení 4 členného týmu, kompletní vedení administrativy, pravá ruka jednatelů společnosti, každodenní řešení problémů a dotahování je do konce, žádosti a vykazování dotací. Provoz firmy a chod kanceláře, pomáhání při účetních závěrkách, účtování faktur, vystavování faktur, vedení pokladny, účtování bankovních výpisů, pomoc při uzavírání DPH
Median s.r.o.
Účetní
srpen 2021 – květen 2022 10 měsíců
Zpracování účetnictví, vedení pokladny dvou firem v českých korunách, Eurech, zpracování cestovného, evidence dlouhodobého majetku, vyřazení a pořízení, vystavování pokladních dokladů výdajové, příjmové, Faktury vydané, faktury přijaté, účtování zálohových faktur, Daň.dokladů k zál.fakturám, Asistence na ročních uzávěrkách
VWR International s.r.o.
Účetní
leden 2020 – červenec 2021 1 rok a 7 měsíců
Komplexní zpracování faktur přijatých a vydaných, opravy faktur na základě požadavků dodavatele a nákupu, účtování faktur dle PO objednávek, účtování dobropisů, potvrzování statementů, řešení reminderů, spolupráce na měsíčních závěrkách řešení požadavků nákupu, řešení a komunikace s dodavateli v písemné angličtině, účtování v programu SAP
Apleona HSG s.r.o.
Finanční účetní
březen 2011 – leden 2020 8 let a 11 měsíců
Pořizování přijatých faktur, kontrola jejich formální správnosti a spárování s objednávkou popř. vrácení faktury dodavateli, vystavování vydaných faktur dle podkladů a pravidelných měsíčních fakturací, kontrola plateb v účetním systému, účtování faktur vydaných a přijatých, zakládání účetních dokladů, vystavování opravných daňových dokladů, vzájemné zápočty, vystavování a účtování pokladních dokladů, vedení pokladny v úč.systému Navision, kontrola fakturace, spolupráce na měsíčních uzávěrkách. Personální činnost-vedení složky zaměstnance, vystavování dohod o provedení práce pro zaměstnání malého rozsahu. Přijímání a ohlašování návštěv, komplexní zabezpečování pošty k odeslání, přijímání došlých faktur pro společnost.
Jazyky
angličtinapokročilý začátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon AndroidZkušený
Chytrý telefon Apple iOSZačátečník
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiExpert
Další programy a počítačové znalosti
Účetní programy: Navision, SAP, Abra, Pohoda
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Další dovednosti
Vedoucí dotačního oddělení – vedení 4.členného týmu
Kurzy
Dotace pro firmy
Příprava žádosti od záměru až po podání
Zobrazit certifikát o absolvování
říjen 2023
Certifikovaný kurz účetní (ICU)
Účetní znalosti a dovednosti, orientace v účetních problémech a v legislativě.
Zobrazit certifikát o absolvování
leden 2010