Není foto: L. H.
ID 1283735

L. H.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Bakalářské

Ostravská univerzita, Ostrava

Němčina pro profesní komunikaci

září 2019 – srpen 2022Bakalářské

Gymnázium Luďka Pika, Plzeň, Opavská 21

všeobecný

2006 – 2010SŠ s maturitou

Praxe 8 let a 9 měsíců

Wacker - Chemie, s.r.o.

Asistentka ředitelky

leden 2023 – únor 2024 1 rok a 2 měsíce

• Komunikace s obchodními partnery • Vyřizování obchodní korespondence • Příprava podkladů, formálních dokumentů pro ředitelku • Vedení diáře ředitelky • Tvorba reporů, statistik, prezentací • Příprava podkladů pro jednání a porady, zpracování zápisů • Řízení zadaných projektů ve všech jeho fázích • Vedení finančních přehledů jednotlivých oblastí, spolupráce na tvorbě budgetu • Zajišťování eventů v rámci firmy • Public relations uvnitř i vně firmy

Konplan s.r.o.

Pracovník oddělení nákupu

duben 2022 – prosinec 2022 9 měsíců

• Příprava objednávek, evidence nákupu a skladových zásob • Vyřizovánů dotazů na objednávky • Komunikace s dodavateli ohledně termínů dodání • Denní komunikace v německém jazyce • Provozní činnosti v systému SAP, práce s programem Microsoft Excel

Turistické informační centrum města Plzně

Zákaznický servis

březen 2020 – březen 2022 2 roky a 1 měsíc

• Komunikace s turisty a jinými návštěvníky infocentra v ČJ, AJ a NJ • Vyřizování e-mailů a telefonátů, kde jsem měla možnost využít svých výborných komunikačních schopností • Komunikace s ubytovateli • Organizace prohlídek města • Samostatná proaktivní práce i práce v týmu

SONY DADC,

Zákaznický servis v logistice

září 2017 – únor 2020 2 roky a 6 měsíců

• Telefonická a e-mailová komunikace s klíčovými zahraničními klienty (UMG, Warner Bros...) a napříč odděleními v AJ a NJ • Zpracování zákaznických požadavků • Zodpovědnost za průběh objednávek po celou dobu jejich realizace • Komunikace s dopravci, reporting a zadávání reklamací

Comdata a.s.

Operátor call centra

prosinec 2016 – srpen 2017 9 měsíců

• Telefonická komunikace se zákazníky, asertivní vyřizování zákaznických reklamací • Pomoc při nastavování služeb, podpora prodeje produktů Vodafone. • Denně odbaveno 30 - 60 hovorů

Hotel Kvitfjell

Servírka, pokojská

2015 – 2016 1 rok a 6 měsíců

Kompletní zajištění chodu hotelové restaurace na svěřené směně, vedení týmu o 5 lidech. Denní komunikace v anglickém jazyce.

Jazyky

němčinastředně pokročilá

angličtinapokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MacOSPokročilý

MS Windows XP / Vista / 7Zkušený

Chytrý telefon AndroidZkušený

Chytrý telefon Apple iOSZkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookZkušený

Psaní všemi desetiPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Kurzy

FCE English certificate

prosinec 2021

Zájmy

Osobnostní rozvoj, cestování + poznávání nových kultur, četba

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45