K. P. , životopis 1269108
Představa o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník CRM specialista Key Account Manager Manažer prodejního teamu Marketingový výzkum Nákupčí Office manager Regionální obchodní manažer Specialista logistiky Specialista reportingu Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Slezská univerzita v Opavě - Obchodně podnikatelské fakultě v Karviné
Ekonomika a management (specializace Podnikání)
červen 2024 – dosudVysokoškolské
Slezská univerzita v Opavě - Obchodně podnikatelské fakultě v Karviné
Podniková ekonomika a mangement - marketing a obchod
září 2021 – červen 2024Bakalářské
Střední zahradnická škola, Ostrava, příspěvková organizace
exteriéry, interiéry a design
1998 – 2002SŠ s maturitou
Praxe 17 let a 2 měsíce
Al*******.s.
asistentka obchodního ředitele
květen 2022 – dosud 2 roky a 6 měsíců
- koordinace plánování zaškolování nových pracovníků na všech pobočkách - Back office - strategické rozhodování - úspěšná implementace nového systému IFS - klíčová osoba nastavení systémových procesů nového systému IFS - zefektivnění komunikace mezi odděleními - řízení týmu a podpora pro pobočku v Maďarsku - zpracování podkladů a reportů pro jednání a porady nadřízeného
Al*******.s.
asistentka komoditního manažera obchodního oddělení
září 2019 – květen 2022 2 roky a 9 měsíců
- zpracování prodejních výsledků a kontrolních podkladů v informačním systému Mywac - kontrola a dohled nad stavem skladových zásob na pobočkách - kontrola správnosti výrobních zakázek - podpora při otevření nové pobočky v Maďarsku - zaškolení nových asistentek (podpora a support pobočky v Maďarsku) - aktivní účast při implementaci nového informačního systému IFS - příprava podkladů pro jednání a porady nadřízeného ( tabulky excel, word, power point prezentace)
Al*******.s.
junior prodejce
září 2018 – říjen 2019 1 rok a 2 měsíce
obchodní zástupce pro maloprodej: - prodej polotovarů z hliníku a oceli - tvorba cenových nabídek, prodejce na telefonu - komunikace se zahraničními zákazníky - zodpovědnost za vedení obchodního případu - vyjednávání a uzavírání kupních smuv - vymáhání pohlednávek
Al*******.s.
asistentka obchodního oddělení
květen 2016 – září 2018 2 roky a 5 měsíců
administrativa: zadávání zakázek do výroby - komunikace se zákazníky a tvorba cenových nabídek - vymáhání pohleávek
Ka*********ová
majitelka internetového obchodu
srpen 2008 – duben 2018 9 let a 9 měsíců
provoz internetového obchodu s kamennou prodejnou - příjem objednávek - komunikace se zákazníky i s dodavateli - fakturace, plánování dopravy, expedice - řešení reklamací - evidence skladových zásob - vedení jednoduchého účetnictví ( znalost programu Money S3)
Os*********.o.
obsluha stroje na výrobu žárovkových spirál
červenec 2002 – květen 2003 11 měsíců
obsluha stroje na výrobu žárovkovýh spirál - kontrola správnosti výrobku - základní seřízení stroje - evidence vyrobených kusů
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
maďarštinastředně pokročilá
slovenštinapokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
T - traktory
Technické znalosti
Operační systémy
Chytrý telefon Apple iOSZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
ERP a účetní software
Money S5Začátečník
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)