Není foto: J. G.
ID 552774

J. G.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Vyšší odborné

GOODWILL, s.r.o., Frýdek-Místek

Zahraniční obchod - dálkové studium - nedokončeno

2013 – 2015Vyšší odborné

Jazyková škola Lingua Olomouc

Pomaturitní studium angličtiny

1999 – 2000SŠ s maturitou

Obchodní akademie Opava

Všeobecná ekonomika

1996 – 1999SŠ s maturitou

Obchodní škola v Šumperku

Všeobecná ekonomika

1993 – 1996Vyučení

Praxe 23 let a 6 měsíců

CO*******rno

Asistentka/Administrativní pracovnice

srpen 2023 – dosud 1 rok a 4 měsíce

Zprostředkující obchodní činnost v oblasti realit, reklamy a prodeje.

Bl*******vou

Referent nákupu

listopad 2022 – únor 2023 4 měsíce

Zajištění materiálu do výroby i běžné spotřeby, tzn. vstupující do výroby kotlů, tak i nákup chemických prostředků, obalového materiálu, ochranných pomůcek atd. Objednávání materiálu v systému Helios a sledování termínů dodání, komunikace s dodavateli, spolupráce s výrobou a technickým oddělením, zpracování cenových nabídek.

Ex*********erk

Referent nákupu

leden 2019 – říjen 2022 3 roky a 10 měsíců

Komunikace s dodavateli týkající se zpracování poptávek, získávání nabídek a jejich vyhodnocení, realizace výběrového řízení pro objednávky nad stanovenou hodnotu, cenová jednání, tvorba objednávek hutního, svařovacího materiálu a náhradních dílů pro potřeby výroby s ohledem na požadovaná kritéria, orientace ve výkresové dokumentaci, zodpovědnost za včasnost dodávek, sledování a analyzování trhu dodavatelů s cílem optimalizace nákladů na nákup dané komodity, spolupráce s technickým oddělení k řešení alternativních materiálů, oddělením skladu, plánování výroby, financí, práce v interním systému a v systému pro zpracování výrobních požadavků.

Mo*******vou

Referent nákupu

2017 – 2018 1 rok a 6 měsíců

Zajišťování požadavků z různých oddělení v rámci společnosti na objednání a zajištění/dodání zboží/materiálu nevýrobního charakteru, např. nákup technického rázu (nářadí, dílenské vybavení, součástky do výrobních strojů, měřící přístroje...), pro oddělení logistiky (přepravní vozíky, balící materiál, výroby - pracovní pomůcky, ochranné oděvy, kancelářské potřeby, ESD vybavení, zadávání objednávek pro investiční výstavby, opravy, revize, komunikace s dodavateli, řešení dodávek, poptávková řízení, zpracování a vyhodnocení cenových nabídek, udržování dobrých obchodních vztahů, získávání nových kontaktních obchodních partnerů, komunikace s odděleními v rámci společnosti.

MT*******erk

Asistentka/administrativní pracovnice

2013 – 2017 4 roky a 6 měsíců

Zadávání poptávek a cenových nabídek do systému Vision 32, příprava technických výkresů, kontrola a udržování platného katalogu nabízených položek včetně správnosti výkresů, příprava administrativních podkladů pro korespondenci, pokladní a korespondenční záležitosti, expediční činnost (balení a označení zboží před jeho expedicí), příjem zboží, asistentská činnost, udržování chodu kanceláře.

In*****čov

Referent nákupu

2010 – 2012 2 roky a 6 měsíců

Zodpovědnost za plynulý přísun materiálu na základě výrobních požadavků, objednávky materiálu s ohledem na skutečnou spotřebu, nastavení bezpečnostních zásob dle interního systému Oracle, řízení kooperace (pro operace obrábění, povrchové úpravy, broušení, laserové řezání) - od zaslání poptávky potenciálnímu dodavateli (zaslání výkresové dokumentace a přesné specifikace dílu), jedná-li se o nový výrobní díl, přes srovnání cenové nabídky, zaslání odpovídajícího materiálu do kooperace s objednávkou, sledování objednávky až po její dodání na sklad, komunikace s dodavateli (tuzemští i zahraniční), zajišťování dopravy, fakturace, komunikace s dalšími odděleními

He*****ice

Mateřská dovolená

2004 – 2010 6 let a 6 měsíců

Mateřská dovolená

He*****ice

Referent řízení zakázek

2001 – 2004 3 roky a 6 měsíců

Řízení a plánování zakázek výroby dle požadavků zákazníka, aktualizace zaplánovaných dat, vytváření a tisk etiket pro označení jednotlivých typů světlometů ve spolupráci s technickým a konstrukčním oddělením, čtení a zachycování změn ve výkresové dokumentaci

He*****ice

Referent nákupu

2000 – 2001 1 rok a 6 měsíců

Zodpovědnost za plynulý přísun výrobního materiálu na základě výrobních požadavků, objednávání materiálu a hlídání včasných dodávek, komunikace s dodavateli, většina z nich byli zahraniční, spolupráce s účetním oddělením při párování faktur s objednávkou, komunikace s jednotlivými odděleními, zodpovědnost za udržování stanoveného normativu zásob materiálu na skladě.

Jazyky

němčinazačátečník

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Začátečník

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Psaní všemi desetiZkušený

Grafické a konstrukční programy

Adobe PhotoshopNováček

ERP a účetní software

HeliosNováček

Další programy a počítačové znalosti

Helios

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Kurzy

PPAP

prosinec 2017

FORMEL Q

prosinec 2017

Jednoletý přípravný kurz psychologie v Brně - zájmové studium

červen 2013

Asertivní jednání pořádané ve společnosti Kaps Olomouc

Vztahy na pracovišti, komunikace s pracovními kolegy, nadřízenými, vytváření pozitivní atmosféry na pracovišti

duben 2013

Business Economics Training, Nové Město na Moravě

květen 2012

Principy nákupu a hodnocení dodavatelů - Lippstad, Německo

Dvoutýdenní školení konané v mateřské společnosti Hella Gmbh, Lippstadt, Germany, které jsem absolvovala v rámci zkušební doby v průběhu nástupu na pozici referenta nákupu ve společnosti Hella Autotechnik, s.r.o., Mohelnice.

červen 2000

Zájmy

Cestování - hory, historické a přírodní zajímavosti, cestopisy, sport - jumping, běh, cyklistika, turistika, lyžování, plavání, samostudium cizích jazyků, kultura - kino, festivaly, muzikály, četba, přednášky na cestovatelská témata, témata osobního rozvoje, psychologie, ráda komunikuji s lidmi, organizační zájmové schopnosti, příjemné vystupování

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45