P. V. , životopis 1033529
Představa o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Disponent Fakturant/ka Obchodní referent Pracovník back office Prodavač Recepční v administrativě Referent Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
SEŠ Olomouc
sekretářka
září 1988 – červen 1992SŠ s maturitou
Praxe 30 let a 8 měsíců
ZŠ*****lov
Asistent pedagoga
leden 2024 – březen 2024 3 měsíce
Individuální výuka, příprava materiálu do výuky, kopírování, laminování
Pi*******vel
Odbytový referent obchodního oddělení
listopad 1994 – leden 2023 28 let a 3 měsíce
Příjem objednávek odpovědnost za zpracování telefonických a e-mailových objednávek, komunikace se zákazníky a obchodními zástupci, úzká spolupráce s dispečerem dopravy, zadávání dat do IS Helios, vystavování DL a FA pro osobní odběr, příprava podkladů pro reklamace, kontrola stavu skladových zásob. Fakturantka odpovědnost za zpracování vratných obalů a vyúčtování zboží, řešení reklamací, uzávěrky. Dispečer dopravy odpovědnost za plánování tras rozvozu zboží a vytížení vozidel, komunikace s řidiči a expedientkami skladů, spolupráce s objednávkami, vystavování oceněných pásem. Pokladní odpovědnost za výběr peněz v hotovosti od zákazníků a řidičů za odebrané zboží a následné zaúčtování. Skladová expedientka odpovědnost za výdej zboží, inventarizace.
SO*******cké
Fakturantka
září 1992 – říjen 1994 2 roky a 2 měsíce
vyúčtování stravného, odpovědnost za vedení poštovní agendy.
Jazyky
angličtinazačátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Další programy a počítačové znalosti
Helios green
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Přizpůsobivost
Mohu nabídnout
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce