Není foto: Petr K. OZP
ID 1253860

Petr K. 43 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo
 

OZP

Osoba se zdravotním postižením

ID 1. stupně

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

ČAO Resslova 5, Praha 2

Ekonomika a management, Účetnictví

září 1996 – květen 2001SŠ s maturitou

Praxe 22 let a 1 měsíc

PK Solution Service, s. r. o.

Asistent

listopad 2021 – dosud 2 roky a 7 měsíců

podpora ředitele, administrativa, komunikace s dodavateli

iTego, a. s.

End User Support lvl 1

květen 2020 – květen 2021 1 rok a 1 měsíc

on site support klienta 2x týdně mimo kancelář, správa O365, Active Directory, správa tiskáren, sítě, serveru, kamerového systému, údržba PCs, reinstalace Windows, nastavení mobilních telefonů (Android)

STS Plus, s. r. o.

Administrativní pracovník

leden 2019 – březen 2020 1 rok a 3 měsíce

brigáda v rodinném podniku

Různé brigády

Řidič, Kurýr

leden 2018 – leden 2019 1 rok a 1 měsíc

kurýr pro CZC.cz, GLS (depo Kunratice) a smluvní přeprava osob (Transfers 365)

RSJ Services, s. r. o.

Backoffice Analytik

srpen 2015 – leden 2017 1 rok a 6 měsíců

denní rekonciliace algoritmických i manuálních obchodů s deriváty, komunikace s burzami v UK a USA, rekonciliace slev a poplatků, reporting, kontroly

Clearstream Operations Prague, s. r. o.

Securities Administrator

červen 2011 – říjen 2014 3 roky a 5 měsíců

vkládání dat o cenných papírech do databáze z dokumentace nebo telefonicky, komunikace s bankami a centrálními depozitáři ,podpora zákaznického servisu k technickým dotazům (SAP CRM) ,telefonická komunikace s bankami v Londýně, pravidelné týdenní videokonference s pobočkami v Lucembursku a Hong Kongu, upload dat do db přes .csv

Regus EMEA FSC, s. r. o.

Accounts Receivable

únor 2010 – březen 2011 1 rok a 2 měsíce

zpracování bankovních výpisů z Beneluxu, párování plateb, kontrola, příprava inkasních plateb, administrativa, komunikace ve firmě pouze v AJ

American Express, s. r. o.

Payment Analyst

prosinec 2007 – leden 2010 2 roky a 2 měsíce

alokace příchozích plateb od držitelů karet, komunikace s centrálou v UK, správa inkas, komunikace s Unicredit bankou, investigace nealokovaných plateb, řešení reklamací, komunikace s klienty, hromadné platby, účast na projektu Unification & Optimalization Project (sjednocení procesů pro AMEX EMEA)

Czech Development and Consulting, s. r. o.

Asistent jednatele

červenec 1998 – květen 2006 7 let a 11 měsíců

tlumočení a překlady vedení společnosti, činnosti spojené s nákupem realit, rekonstrukce, pronajímaní a další činnosti spojené s chodem firmy, komunikace s účetní, komunikace s bankou

Jazyky

angličtinapokročilá

češtinavýborná

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Expert

MS Windows XP / Vista / 7Expert

Chytrý telefon AndroidExpert

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Internetový prohlížeč a e-mailExpert

MS OutlookExpert

Psaní všemi desetiExpert

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Kurzy

Efektivní Komunikace

jak efektivně, bezbolestně, stručně a věcně předat informaci

2012

Zájmy

tvorba hudby (Caustic), DJing, filmy (sci-fi), focení

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45