P. K. , životopis 1253860
Představa o práci
Kde hledám práci
Praha-Břevnov + 20 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Office manager Pracovník back office Pracovník call centra Pracovník help desku Pracovník podpory zákazníků Referent Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
OZP
Osoba se zdravotním postižením
ID 1. stupně
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
ČAO Resslova 5, Praha 2
Ekonomika a management, Účetnictví
září 1996 – květen 2001SŠ s maturitou
Praxe 22 let a 2 měsíce
PK Solution Service, s. r. o.
Asistent
listopad 2021 – dosud 2 roky a 8 měsíců
podpora ředitele, administrativa, komunikace s dodavateli
iTego, a. s.
End User Support lvl 1
květen 2020 – květen 2021 1 rok a 1 měsíc
on site support klienta 2x týdně mimo kancelář, správa O365, Active Directory, správa tiskáren, sítě, serveru, kamerového systému, údržba PCs, reinstalace Windows, nastavení mobilních telefonů (Android)
STS Plus, s. r. o.
Administrativní pracovník
leden 2019 – březen 2020 1 rok a 3 měsíce
administrativa, komunikace s dodavateli
Různé brigády
Řidič, Kurýr
leden 2018 – leden 2019 1 rok a 1 měsíc
kurýr pro CZC.cz, GLS (depo Kunratice) a smluvní přeprava osob (Transfers 365)
RSJ Services, s. r. o.
Backoffice Analytik
srpen 2015 – leden 2017 1 rok a 6 měsíců
denní rekonciliace algoritmických i manuálních obchodů s deriváty, komunikace s burzami v UK a USA, rekonciliace slev a poplatků, reporting, kontroly
Clearstream Operations Prague, s. r. o.
Securities Administrator
červen 2011 – říjen 2014 3 roky a 5 měsíců
vkládání dat o cenných papírech do databáze z dokumentace nebo telefonicky, komunikace s bankami a centrálními depozitáři ,podpora zákaznického servisu k technickým dotazům (SAP CRM) ,telefonická komunikace s bankami v Londýně, pravidelné týdenní videokonference s pobočkami v Lucembursku a Hong Kongu, upload dat do db přes .csv
Regus EMEA FSC, s. r. o.
Accounts Receivable
únor 2010 – březen 2011 1 rok a 2 měsíce
zpracování bankovních výpisů z Beneluxu, párování plateb, kontrola, příprava inkasních plateb, administrativa, komunikace ve firmě pouze v AJ
American Express, s. r. o.
Payment Analyst
prosinec 2007 – leden 2010 2 roky a 2 měsíce
alokace příchozích plateb od držitelů karet, komunikace s centrálou v UK, správa inkas, komunikace s Unicredit bankou, investigace nealokovaných plateb, řešení reklamací, komunikace s klienty, hromadné platby, účast na projektu Unification & Optimalization Project (sjednocení procesů pro AMEX EMEA)
Czech Development and Consulting, s. r. o.
Asistent jednatele
červenec 1998 – květen 2006 7 let a 11 měsíců
tlumočení a překlady vedení společnosti, činnosti spojené s nákupem realit, rekonstrukce, pronajímaní a další činnosti spojené s chodem firmy, komunikace s účetní, komunikace s bankou
Jazyky
češtinavýborná
angličtinavýborná
Technické znalosti
Další programy a počítačové znalosti
Nadprůměrná uživatelská znalost Win, instalace systému, ovladačů, tiskáren - co nevím, googlím - mnoho programů z výše uvedených nadnárodních firem, asi netřeba jmenovat (adaptace na nový systém je skoro instantní :) - analytické a logické myšlení - efektivita práce (přemýšlím, jestli je možné vykonávaný proces urychlit) - multitasking - stanovení priorit
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Kurzy
Efektivní Komunikace
jak efektivně, bezbolestně, stručně a věcně předat informaci
2012
TOEIC
Testována byla schopnost komunikovat jak ústně i písemně v anglickém jazyce
2008