Foto: Bc. Eliška B.
ID 1277390

Bc. Eliška B. 40 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Bakalářské

Česká zemědělská univerzita v Praze (ČZU)

Podnikání a administrativa

2004 – 2008Bakalářské

Jazyková škola ETC

Angličtina + Francouzština

2003 – 2004Vyšší odborné

Gymnázium Čakovice, Praha 9, nám. 25. března 100

Gymnázium (Dveře ke vzdělání otevřené)

1997 – 2003SŠ s maturitou

Praxe 11 let a 7 měsíců

Epiroc s.r.o. (Odštěpená část společnosti Atlas Copco)

Team Leader

srpen 2016 – březen 2019 2 roky a 8 měsíců

- zodpovědnost za vedení 15ti členného týmu účetních ve třech procesech pro 8 evropských zemí, implementace nových nástrojů a s tím spojené vedení projektů, přijímání a zaučování nováčků, zajišťování přístupových práv, služební cesty za klienty do zahraničí, reportování na týdenní/měsíční bázi, příprava podkladů pro audit

Infosys BPO (původní Atlas Copco)

Kontrolor kvality – Team Lead

leden 2013 – červenec 2016 3 roky a 7 měsíců

- implementace nových metod ke zlepšení kvality, interní audit kvality, týdenní, měsíční a čtvrtletní reporty v Excelu, vedení týmu manažerů, vedení týmu kvality, školení nováčků, starost o přístupová práva, vedení projektů a implementace nových quality strategií a nástrojů, příprava auditů a následné řešení nesplněných bodů

Infosys BPO (společnost převzala část Atlas Copco)

Finanční účetní

květen 2012 – leden 2013 9 měsíců

- účtování banky, pravidelné rekonciliace účtů a interních faktur, vystavování faktur, přefakturace, zpracování přiznání k DPH, pravidelná tvorba reportů (měsíčních + čtvrtletních), zakládání účtů a jejich kombinací s nákladovými středisky, častá komunikace s klientem, plnění požadavků klienta, řešení problémů, podpora senior účetní pro accounting a reporting

Atlas Copco s.r.o.

Senior process executive

říjen 2009 – květen 2012 2 roky a 8 měsíců

- podpora klienta pro divizi Kompresorů v Anglii, kompletní zpracování přijatých faktur – kontrola údajů na fakturách, jejich zařazení do databáze a zaúčtování (účtování na principech manažerského účetnictví), příprava podkladů pro platby faktur (zvlášť pro interní a pro externí dodavatele), měsíční a čtvrtletní reporting, komunikace s dodavateli, služební cesty do Anglie. V roce 2011 absolvovala 2 měsíční služební cestu za účelem účasti na projektu v Indonésii pro pomoc v tamější účetní krizi s velmi pozitivním výsledkem a zpětnou vazbou

Daňová kancelář Vanda Vendlová

Administrativní pracovník

září 2007 – říjen 2009 2 roky a 2 měsíce

- třídění účetních dokladů, zakládání dokladů, vyřizování hovorů a korespondence, zadávání dat do počítače

Jazyky

francouzštinazačátečník

italštinazačátečník

češtinavýborná

angličtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený

MS Windows XP / Vista / 7Zkušený

Chytrý telefon AndroidZkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Expert

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookZkušený

ERP a účetní software

SAPZačátečník

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Kurzy

Lean Six Sigma yellow belt školení

2015

Analytical skills

2012

Microsoft Excell, Word, Powerpoint

2011

Leadership skills

2011

Presentation skills

2011

Time management

2010

Zájmy

Nejvíce mě naplňuje pocit z dobře odvedené práce, ať už doma, v kanceláři či na zahradě. Svůj volný čas trávím nejraději s rodinou plánováním a organizováním budoucích aktivit.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45