D. H. , životopis 1297956
Představa o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Office manager Pracovník back office Referent Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Obchodní akademie Chrudim
Ekonomika a management
2000 – 2004SŠ s maturitou
Praxe 14 let a 9 měsíců
Fo*********.o.
Administrativní pracovník
květen 2016 – dosud 8 let a 6 měsíců
Správa administrativy včetně zpracování objednávek, tvorby nabídek a poptávek. Zkušenosti s účetním systémem Pohoda, fakturace, účetní agenda, správa dokumentace potřebné pro účetní uzávěrky. Expedice zboží a zajištění řešení reklamací.
In*********ěn]
E-shop manažer
leden 2011 – leden 2013 2 roky a 1 měsíc
Založení a kompletní správa e-shopu. Zakladatel e-shopu.
In*********dim
E-shop manažerka
únor 2007 – prosinec 2009 2 roky a 11 měsíců
Řízení a správa e-shopu. Zpracování a vyřizování objednávek, zákaznická podpora. Správa fakturace a finančních transakcí. Expedice zboží a řešení reklamací.
Ec*****.o.
Obchodní referent
červen 2006 – únor 2007 9 měsíců
Vedení a rozvoj stávajících klientů. Uzavírání smluv s novými klienty. Obchodní administrativa.
ZZ*********dim
Asistenka ředitele
listopad 2005 – květen 2006 7 měsíců
Řízení administrativních procesů a agendy. Zajištění plynulého chodu pracoviště.
Jazyky
němčinamírně pokročilá
angličtinamírně pokročilá
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Srozumitelná a efektivní komunikace