Není foto: Ilona V.
ID 604797

Ilona V. 35 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Střední odborné učiliště a Střední odborná škola SČMSD, Hronov, s.r.o.

Hotelnictví a cestovní ruch

2004 – 2008SŠ s maturitou

Praxe 15 let a 9 měsíců

Bidli stavby, a.s.

Rozpočtářka pro výrobu, specialista BO, účetní junior, specialista reklamačního oddělení

červen 2017 – dosud 7 let

Výrobní rozpočty panelových dílců pro dřevostavby (materiál a práce), rozpočty doplňkových staveb dle výkresové výrobní dokumentace z programu Archicad a Dietrichs. Evidence zakázek. Řešení a příprava podkladů pro certifikaci výrobků u příslušných úřadů. Předávání zhotovených rozpočtů do výroby, kontrola dodržování termínů jednotlivých zakázek, částečná organizace výroby. Práce na reklamačním oddělení, komunikace se zákazníky a zhotoviteli. Evidence a vedení reklamací v ekonomickém systému pohoda. Příprava podkladů pro místní šetření v rámci reklamací. Evidence/příjem/výdej spotřebovaného materiálu v ekonomickém systému Pohoda. Inventury. Zpracování a příprava přijatých faktur pro účetní oddělení k zaúčtování. Vedení Pokladní knihy. Evidence dokumentů a podkladů pro BOZP ve výrobní hale. Zajišťování a kontrola termínů pro pravidelné revize strojů a nářadí, zajišťování školení obsluhy. Ostatní administrativní činnosti související se správným a efektivním chodem provozní kanceláře pro výrobu. Komunikace s dodavateli materiálů a práce.

Gebus Alloys Europe, s.r.o.

Administrativní pracovník

květen 2017 – květen 2017 1 měsíc

Komunikace se zákazníky, vyřizování a evidování objednávek v ekonomickém systému Pohoda. Zadávání objednávek do výroby, kontrola průběhu výroby a dodržování termínů expedice. Zajišťování dopravy. Vystavování faktur odběratelům. Kontrola skladových zásob materiálů potřebných pro výrobu zakázek. Komunikace s dodavateli. Ostatní administrativní činnosti související se správným a efektivním chodem kanceláře.

Bonato hotel, s.r.o.

Barmanka, servírka, recepční

září 2008 – duben 2017 8 let a 8 měsíců

Servis a péče o zákazníky. Příprava a organizace prostorů pro pořádání školení, hostin a degustací. Později částečné vedení směny, zodpovědnost za provedený servis. Kontrola skladových zásob. Vedení recepce hotelu, provádění rezervací, check in / check out hostů.

Jazyky

angličtinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

Chytrý telefon AndroidExpert

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Psaní všemi desetiZkušený

ERP a účetní software

PohodaPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Zájmy

Hudba, kultura, móda a kosmetika, četba, technologie, životní prostředí a ekologie, politika, zvířata

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45