I. V. , životopis 604797
Představa o práci
Kde hledám práci
Červený Kostelec + 10 km ochota dojíždět Mapa Hronov + 10 km ochota dojíždět Mapa Náchod + 30 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Asistentka Obchodní asistent Obchodní zástupce Pracovník back office Pracovník podpory zákazníků Pracovník reklamačního oddělení Přípravář Recepční v administrativě Rozpočtář/kalkulant Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední odborné učiliště a Střední odborná škola SČMSD, Hronov, s.r.o.
Hotelnictví a cestovní ruch
2004 – 2008SŠ s maturitou
Praxe 16 let a 2 měsíce
Bi*****.s.
Rozpočtářka pro výrobu, specialista BO, účetní junior, specialista reklamačního oddělení
červen 2017 – dosud 7 let a 5 měsíců
Výrobní rozpočty panelových dílců pro dřevostavby (materiál a práce), rozpočty doplňkových staveb dle výkresové výrobní dokumentace z programu Archicad a Dietrichs. Evidence zakázek. Řešení a příprava podkladů pro certifikaci výrobků u příslušných úřadů. Předávání zhotovených rozpočtů do výroby, kontrola dodržování termínů jednotlivých zakázek, částečná organizace výroby. Práce na reklamačním oddělení, komunikace se zákazníky a zhotoviteli. Evidence a vedení reklamací v ekonomickém systému pohoda. Příprava podkladů pro místní šetření v rámci reklamací. Evidence/příjem/výdej spotřebovaného materiálu v ekonomickém systému Pohoda. Inventury. Zpracování a příprava přijatých faktur pro účetní oddělení k zaúčtování. Vedení Pokladní knihy. Evidence dokumentů a podkladů pro BOZP ve výrobní hale. Zajišťování a kontrola termínů pro pravidelné revize strojů a nářadí, zajišťování školení obsluhy. Ostatní administrativní činnosti související se správným a efektivním chodem provozní kanceláře pro výrobu. Komunikace s dodavateli materiálů a práce.
Ge*****.o.
Administrativní pracovník
květen 2017 – květen 2017 1 měsíc
Komunikace se zákazníky, vyřizování a evidování objednávek v ekonomickém systému Pohoda. Zadávání objednávek do výroby, kontrola průběhu výroby a dodržování termínů expedice. Zajišťování dopravy. Vystavování faktur odběratelům. Kontrola skladových zásob materiálů potřebných pro výrobu zakázek. Komunikace s dodavateli. Ostatní administrativní činnosti související se správným a efektivním chodem kanceláře.
Bo*********.o.
Barmanka, servírka, recepční
září 2008 – duben 2017 8 let a 8 měsíců
Servis a péče o zákazníky. Příprava a organizace prostorů pro pořádání školení, hostin a degustací. Později částečné vedení směny, zodpovědnost za provedený servis. Kontrola skladových zásob. Vedení recepce hotelu, provádění rezervací, check in / check out hostů.
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon AndroidExpert
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Psaní všemi desetiZkušený
ERP a účetní software
PohodaPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení