Z. B. , životopis 670451
Představa o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Kontrolor v logistice a zásobování Kvalitář Personalista Úředník Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední průmyslová škola potravinářství a služeb Pardubice
zpracování mouky
září 1986 – červen 1990SŠ s maturitou
Praxe 30 let a 6 měsíců
Si*******.o.
Administrativní podpora
červenec 2023 – duben 2024 10 měsíců
Z důvodu ukončení většiny objednávek mi bylo oznámeno, že mohu být uvolněna okamžitě, moje roční smlouva nebude prodloužena. Práce dosud: Docházkový s. AKTION, komplet od zavedení po obsluhu a nastavení, OOPP sklad, evidence, stavební denníky, reporty, přehledy, analýzy, CEV, kontroly vydaného materiálu x fakturace a vše další, tabulky a administrativa dle aktuální potřeby. Pomoc při absenci skladníka, denní komunikace s dělníky, stavbyvedoucími, řešení požadavků vedoucích, zavedení a nastavení tabulek, pro přesnější výsledky.
M-*********.s.
Obchodní referent
březen 2022 – červen 2023 1 rok a 4 měsíce
Od 1.4.2023 zrušení pobočky Pardubice, přesun do Hradce Králové, obchodní oddělení. Evidence, archivace smluv a dokumentů, komunikace se závody, zajištění toku dokumentů k podpisům představenstva a zpět. … Dříve: Administrativní asistentka: Pošta, evidence a rozdělení, faktury evidence, zadání do programu IPOS Eko, pokladna, evidence, zadání, rozúčtování, školení evidence, zajištění, archiv,OOPP, objednávky, podklady pro výběrová řízení staveb, příprava,kompletace…,
Ze*******řad
Kartograf
únor 2021 – únor 2022 1 rok a 1 měsíc
Úpravy a kategorizace v mapách.
CL*****TYL
Referent příjmu zakázek
srpen 2019 – únor 2021 1 rok a 7 měsíců
Administrativa, evidence, cenové nabídky, objednávky, podklady k fakturaci,plánování montáží, pokladna, prodej náhradních dílů, komunikace se zákazníky, .....,
KY*****.o.
Production Assistant, Purchaser
říjen 2006 – červenec 2019 12 let a 10 měsíců
Administrativa, docházky oddělení výroby, nákup nepřímého materiálu a OOPP, příjem zboží, kontrola a schvalování faktur, evidence, inventury, výběr dodavatelů, kalendáře výroby, a vše co je potřeba.
Si*********ice
Administrativa, logistika
prosinec 2005 – září 2006 10 měsíců
Cenové nabídky, komunikace se zákazníky, dílnou, dodavateli, fakturace, expedice zakázek, organizace a řazení výroby, evidence materiálu, nákup materiálu....
Fo*********ice
Personalistika, dříve asistentka výroby divize Nokia
listopad 2003 – listopad 2005 2 roky a 1 měsíc
Agenturní zaměstnanci, docházky, fakturace, rozdělení nákladů, evidence, aktualizace dat, všeobecná personalistika pro zaměstnance Foxconnu,.....
Li*****vis
Operátor call centra
listopad 2003 – listopad 2003 1 měsíc
Pasivní linka
Fo*********ice
Referent dopravy
září 2003 – říjen 2003 2 měsíce
Místo zrušeno
Me*******apa
Vedoucí odbytu
únor 1997 – srpen 2003 6 let a 7 měsíců
Vedení 5-ti členného týmu, organizace expedice, komunikace s odběrateli, řidiči, obchodními zástupci, třídírnou,.... Řešení problémů, koordinace práce...
Fo*****.s.
Prodej a servis
září 1994 – leden 1997 2 roky a 5 měsíců
Obsluha foto laboratoře, prodej fotoaparátů a příslušenství, příjem a výdej zakázek, pokladna,...
Pe*********ice
Expedient
září 1990 – červen 1991 10 měsíců
Příprava odvozů pro jednotlivé řidiče, dle objednávek, komunikace s výrobou a řidiči.
Jazyky
angličtinazačátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Další programy a počítačové znalosti
SAP, CLIENT, PowerKey, MFG, RON, QAD, IPOS Eko, AKTION, CEV