Lucie S. 42 let , životopis 1110893
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Frenštát pod Radhoštěm + 15 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední odborná škola Hranice
Obchodní akademie (Cestovní ruch)
září 1997 – červen 2001SŠ s maturitou
Praxe 22 let a 6 měsíců
Lomná spol. s.r.o.
Zástupce vedoucího prodejny
červenec 2023 – dosud 1 rok
- zajištění provozu prodejny v nepřítomnosti vedoucího pracovníka - evidence a kontrola objednávek - kontrola a přejímka zboží - práce na pokladně - koordinace týmů lidí - kontrola pečiva - doplňování zboží - tvorba a kontrola cenovek - evidence, kontrola a odvod peněz
Penny Market s.r.o.
Zástupce vedoucího prodejny
červenec 2022 – červenec 2023 1 rok a 1 měsíc
- zajištění provozu prodejny v nepřítomnosti vedoucího pobočky - evidence a kontrola objednávek - práce na pokladně - koordinace týmů 12lidí -kontrola zeleniny, pečiva, masa - doplňování zboží, -kontrola a přejímka zboží - tvorba a kontrola cenovek - evidence, kontrola a odvod peněz
FM Cleaning s.r.o.
Manažer technikého provozu
červen 2020 – červen 2022 2 roky a 1 měsíc
- zajištění úklidových činností pro banky, supermarkety /Moravskoslezský, Zlínský, Olomoucký kraj/ - kontrola kvality úklidu - tvorba cenových nabídek -vyřizování reklamací, kontrola úklidů -komunikace s vedoucími pracovníky - nábor a školení nových zaměstnanců - vedení a koordinace týmu 65 pracovníků - zpracování a příprava mezd
Jakub Syrek - Práce Syrek
Vedoucí prodejny
leden 2015 – duben 2020 5 let a 4 měsíce
- vedení maloobchodu, velkoobchodu- prodej spojovacího materiálu , stavební chemie, drobného nářadí, stavebního materiálu - zpracování objednávek od zákazníků, následné objednání u dodavatele, kontrola dodání zboží, rozvoz zboží - vyhledávání nových zákazníků - drobné účetní práce /příjem ,výdej faktur, zpracování a příprava mezd/
Hofi ložiska s.r.o.
Vedoucí prodejny
leden 2004 – září 2014 10 let a 9 měsíců
- odpovědný vedoucí maloobchod, velkoobchod - prodej průmyslového zboží , spojovací materiál, chemie, barvy laky, nářadí - vyhledávání nových zákazníků , tvorba cenových nabídek, účast na výběrových řízeních - drobné účetní práce -vedení týmu 12lidí
Cylindr tour s.r.o.
Administrativní pracovník, delegát
září 2001 – prosinec 2003 2 roky a 4 měsíce
- prodej zájezdů v ČR a zahraničí - administrativní práce spojené s chodem CK - průvodcovská činnost - práce delegáta a průvodce v Chorvatsku, Itálii, Řecku
Jazyky
angličtinazačátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Další programy a počítačové znalosti
Uživatelská znalost programu Money S3
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Mohu nabídnout
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)