Foto: Kateřina B.
ID 1307631

Kateřina B. 39 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Obchodní Akademie Jablonec nad Nisou

Všeobecná ekonomika

září 2000 – květen 2004SŠ s maturitou

Praxe 18 let a 3 měsíce

Heureka Group a.s.

Koordinátorka externích editorů

červen 2021 – duben 2024 2 roky a 11 měsíců

Jako vedoucí týmu 50 externích editorů v oblasti e-commerce jsem měla na starosti správu a koordinaci jejich práce při vyplňování parametrů produktů v široké škále kategorií. Můj úkol spočíval v zadávání a kontrole jejich práce s cílem dosáhnout co nejvyšší kvality a vyplněnosti informací u produktů. Zahrnovalo to především denní správu tabulek, přípravu reportů, zpracování výplat, přípravu podkladů pro dané kategorie, pravidelnou písemnou i telefonickou komunikaci, školení nových členů týmu a vyhledávání potřebných informací na internetu.

Billa ČR, Liberec

Vedoucí úseku a Zástupce vedoucí prodejny

červenec 2019 – květen 2021 1 rok a 11 měsíců

Moji pracovní náplní byl příjem, doplňování a objednávky zboží do úseku drogerie a non-food. Zahrnovalo to také pravidelné měsíční inventury. Zároveň jsem působila jako zástupce vedoucí prodejny v době její nepřítomnosti, abych zajistila plynulý chod prodejny.

MD

Mateřská dovolená

únor 2010 – červen 2019 9 let a 5 měsíců

Během let na mateřské dovolené jsem pracovala na dvou brigádách: V r.2012 - kompletace komponentů pro Chráněnou dílnu ve Vratislavicích n/N a v r.2017 - Oasa Fabrics s.r.o. - Příprava látek na export k zákazníkovi (měření, stříhání, balení a štítkování)

Tesco Stores ČR, s.r.o., Liberec

Zástupce vedoucí prodejny

listopad 2008 – leden 2010 1 rok a 3 měsíce

Moji pracovní náplní byla organizace a vedení týmu zaměstnanců prodejny v době nepřítomnosti vedoucí prodejny, zahrnující také správu docházky zaměstnanců, příjem zboží včetně vybalování a přípravy na prodejní akce, práce na pokladně, práce s hotovostí v trezoru a objednávky zboží.

Česká Spořitelna, pobočka Jablonec nad Nisou

Osobní bankéř

září 2007 – září 2008 1 rok a 1 měsíc

Na této pozici jsem pracovala jako osobní bankéř na bezhotovostní přepážce. Mým úkolem byla obsluha klientů banky, nabídka služeb a produktů a administrativní práce s tím spojená např. zakládání a archivace spisů)

RENGL s.r.o., Liberec

Asistentka ředitele

červenec 2006 – srpen 2007 1 rok a 2 měsíce

Práce na recepci, zajišťující profesionální příjímání a obsluhu návštěv a každodenní telefonní komunikace. Správa objednávek kancelářských potřeb a dalších materiálů. Zápisy z porad a dohled nad splněním zadaných úkolů. Organizace služebních cest pro ředitele společnosti, zahrnující plánování a rezervace ubytování. Personalistika spojená s externími pracovníky, včetně správy smluv a komunikace s mzdovou účetní. Správa vozového parku společnosti. Komunikace s pojišťovnami, partnery společnosti aj. Další administrativní práce spojená s plynulým chodem kanceláře.

Telefonní Centrum KB, Liberec

Telefonní bankéř

2005 – 2005 6 měsíců

Obsluha pasivní linky Komerční banky (příchozí hovory) Komunikace s klienty banky související se zadáváním příkazů k úhradě, kontrole zůstatku na účtu a základních operací na účtu.

Jazyky

španělštinazačátečník

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Začátečník

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

Psaní všemi desetiZkušený

Grafické a konstrukční programy

CanvaZačátečník

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Kurzy

Akreditovaný floristický kurz

Úspěšně jsem absolvovala 14denní intenzivní akreditovaný kurz v oboru Floristka

únor 2024

Zpětná vazba pro Team Leadery

Obsahem kurzu bylo zlepšení komunikačních schopností a přijímání/dávání zpětné vazby zaměstnancům.

leden 2024

Profíkem v MS Excel

Cílem kurzu bylo zlepšení znalostí v MS Excel.

2022

Zájmy

četba, háčkování šátků, kreativní tvorba, cestování s dětmi, historie Egypta

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45