Není foto: N. N.
ID 773712

N. N.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Brno + 30 km ochota dojíždět Mapa

 Chci pracovat jako

Administrativní pracovník

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání Vyučení bez maturity

SOU obchodní Brno

Prodavačka

září 1984 – prosinec 1987Vyučení

Praxe 33 let a 2 měsíce

Tr*********rno

Vedoucí v trafice

únor 2018 – únor 2024 6 let a 1 měsíc

Vedení a motivace zaměstnanců o počtu 6 lidí. Zaškolování nových uchazečů. Rozpis směn a dovolených. Hodnocení odvedené práce a dohled na plynulý chod prodejny - objednávky zboží, inventury, řešení krizových situací. Vyskladnění a naskladňování zboží, příprava faktur pro účetní, komunikace s dodavateli. Přímá práce se zákazníky, remitendy, práce na Sazka terminálu, práce s PC. Ukončení ze zdravotních důvodů.

Če*******rno

Administrativní pracovník

květen 2015 – duben 2016 1 rok

Dohled a administrativní kontrola 18 doručovatelů. Podpora při řešení problémů. Zaškolení nových doručovatelů. Práce na PC se systémem České pošty. Záskok za mateřskou dovolenou.

GA*********.o.

Manažer restaurace - provozní

září 2009 – duben 2014 4 roky a 8 měsíců

Vedoucí týmu 10 lidi. Přímá spolupráce s učňovským střediskem. Zaučování učňů v oboru Kuchař - číšník. Objednávky a nákupy zboží, fakturace, inventarizace a ukládání dat do restauračního systému Agnis. Příprava dokumentů pro účetní. Dohled nad plynulým chodem kuchyně a restaurace. Přímá komunikace s dodavateli a zaměstnanci. Řešení krizových situací. Plánování směn a dovolených. Výpočet výplat a odměn. Komunikace se zákazníky. Ukončení z důvodu zrušení restaurace.

ST*****.o.

zástup provozního - kuchař

květen 2008 – červen 2009 1 rok a 2 měsíce

Zastoupení provozního vedoucího v jeho nepřítomnosti. Veškerá práce v kuchyni, příprava poledního menu a minutek. Rozvoz jídel k zákazníkům. Ukončení z důvodu likvidace společnosti.

Ze*****lov

Manažer

březen 1999 – duben 2008 9 let a 2 měsíce

Vedení týmu o počtu 9 zaměstnanců. Vyhledávání, zajištění a plánování zakázek. Rozdělení zaměstnanců na plánovanou práci. Kontrola provedené práce. Kontrola docházky, určování dovolených tak, aby provoz byl vždy 100% zajištěn. Řešení reklamací a vzniklých překážek na pracovišti. Podpora a konzultace se zadavatelem. Fakturace, příprava dokumentů pro účetní atd. Ukončení z rodinných důvodů.

OSVČ

Obchodní činnost

1997 – 1999 2 roky a 6 měsíců

Nákup a prodej.

Hu*****lov

Jeřábnice pro mostový jeřáb

září 1989 – listopad 1997 8 let a 3 měsíce

Práce na jeřábu.

Po*********rno

zástupce vedoucího - prodavačka

leden 1988 – červenec 1989 1 rok a 7 měsíců

Celkové zastoupení vedoucího v jeho přítomnosti. Prodej, objednávka a příjem zboží. Jednání s dodavateli. Kontrola a inventura zboží. Řešení vzniklých problémů na prodejně.

Jazyky

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený

Chytrý telefon AndroidZkušený

Běžná práce na počítači

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45