Není foto: T. Ř.
ID 1274759

T. Ř.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Sedlčany + 30 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek, Práce na ŽL

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

ISŠ Hotelového provozu, obchodu a služeb, Příbram

Hotelnictví a turismus

2006 – 2010SŠ s maturitou

Praxe 9 let a 11 měsíců

Pizza Famiglia - HPT GROUP s.r.o.

Vedoucí provozu / provozní

leden 2020 – listopad 2023 3 roky a 11 měsíců

V pizzerii jsem pracoval jako vedoucí provozu. Mým hlavním úkolem bylo každodenní zajištění plynulého a bezproblémového chodu provozovny. Komunikoval jsem s dodavateli ohledně nastavení cenové kalkulace jednotlivých produktů a následném závozu objednaného zboží. Plánoval jsem směny zaměstnanců, motivoval je, dohlížel na jejich pracovní nasazení a dodržování nastavených postupů a standardů při výkonu práce. Zodpovídal za správnou evidenci denních tržeb, komunikoval se zákazníky v případě jakýchkoliv potřeb či dotazů. Podílel se spolu s majiteli na neustálých inovacích týkajících se především růstu, rozvoje a propagace firmy. A když bylo potřeba, bylo pro mne samozřejmostí se zapojit v běžném provozu a přiložit ruku k dílu.

Feedo.cz

Shift leader/Team leader

červenec 2016 – prosinec 2019 3 roky a 6 měsíců

Ve skladových prostorách e-shopové firmy Feedo.cz jsem pracoval nejprve na pozici Team leadera a posléze jako Shift leader. Mezi hlavní úkony naposledy vykonávané pozice patřilo především organizační zajištění provozu směny a její řízení. Dále plánování, zavádění a sledování provozních cílů a jejich plnění. Spolupracoval jsem na neustálém zlepšování firemních procesů. Nezbytné bylo také poskytování zpětné vazby v podobě denních reportů. Stěžejní činností bylo vedení, organizace a kontrola práce podřízených pracovníků a jejich motivace (15-20 osob). V neposlední řadě komunikace s ostatními odděleními, komunikace s dopravci a dodavateli, nábor nových zaměstnanců a jejich následné zaškolení, tvorba mzdového hodnocení všech podřízených pracovníků, pořádání pravidelných meetingů, předávání směny a informací ostatním SL. Nechyběla samozřejmě také práce s PC a interním systémem a další administrativní činnosti.

Bonnet.cz

Finanční specialista

leden 2014 – červen 2016 2 roky a 6 měsíců

Na práci finančního specialisty mne nejvíce bavilo spojení zjišťování a následného zajišťování individuálních potřeb klienta s obchodem. Denní náplní byl kontakt s klienty, vyhledávání ideálních nástrojů v oblasti pojištění, hypotečních úvěrů, investic, apod.. Dále také vyhledávání nových obchodních příležitostí, péče o stávající klientelu, tvorba prezentací, produktových návrhů a smluv, administrativa a každodenní sebevzdělávání.

Jazyky

němčinamírně pokročilá

angličtinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

Chytrý telefon AndroidZkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý

Psaní všemi desetiZkušený

ERP a účetní software

Money S5Pokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Kurzy

ČNB

Zkoušky odborné způsobilosti dle zákona 257/2016

2010

Zájmy

Rád cestuji, poznávám nové lidi, kultury a jídlo. Věnuji se mnoha sportům, nejaktivněji však fotbalu, který hraji od 5 let a to doposud. Mám rád kulturu, poslech hudby a setkávání s přáteli.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45