Není foto: V. D.
ID 1303702

V. D.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Teplice + 30 km ochota dojíždět Mapa Zahraničí - ostatní USA

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Obchodní akademie a Střední odborná škola generála Františka Fajtla, Louny, příspěvková organizace

Ekonomické lyceum (Ekonomické lyceum)

září 2011 – květen 2015SŠ s maturitou

Praxe 9 let a 7 měsíců

De*********.o.

Vedoucí oddělení

leden 2022 – dosud 2 roky a 11 měsíců

Z počátku své kariéry u společnosti Decathlon, jsem zastával pozici vedoucího oddělení Cyklistiky a servisu, jedná se o jedno z nejsložitějších, nejtechničtějších a nejspecifičtějších oddělení v rámci prodejen Decathlon jako takových. V této roli vedu tým o 8 sportovních poradcích a 3 servisních technikách. Mezi mou hlavní pracovní náplň patří plánování obratů, výběr produktů, které se budou prodávat, plánovaní směn zaměstnanců, zodpovědnost za HR věci svého svěřeného týmu (Smlouvy, lékařské prohlídky, bezpečnosti práce apod...), zodpovídám také za bezpečnost práce a požární ochrany na svěřeném úseku. Zodpovědnost za plnění ekonomických výsledků, nákladovost svěřeného úseku jeho efektivity a produktivity. Školení zaměstnanců. Současně s touto pozicí také zastávám pozici vedoucího směny, kdy mám na starosti chod celého obchodu a zodpovědnost za jeho plynulý chod, v případě nutnosti řeším veškeré problémy od bezpečnosti až po plynulý chod prodejny. Od roku 2023 jsem ke své roli Vedoucího oddělení a směny, dostal přiřazenou pozici vedoucího cirkulární ekonomiky pro pobočku Teplice, kde mezi mé svěřené projekty patří: Pronájem sportovního vybavení a výkup použitého sportovního vybavení a následný prodej. - Při této pozici je mou zodpovědností dbát na správnou funkčnost cirkulární ekonomiky v jednotlivých oblastech a komunikovat tak napříč s jednotlivými odděleními ostatních sportů v rámci obchodu na plynulém chodu, dále také zodpovídám za rentabilitu tohoto projektu. Od března roku 2024 k dosavadním pracovním pozicím: Vedoucí oddělení Cyklistiky a servisu, vedoucího směny a vedoucího cirkulární ekonomiky, přibila ještě pozice vedoucího oddělení kolečkových sportů (letní a lední brusle, skateborady, koloběžky apod...)

Fa*********r.o

Obchodní ředitel/manažer

březen 2019 – prosinec 2021 2 roky a 10 měsíců

Na této pozici jsem spravoval oblast o velikosti zhruba poloviny Ústeckého kraje. Vedl jsem 11ti členný tým obchodních zástupců a dohlížel na správu a plnění ekonomických výsledků. Zaškoloval nové členy týmu, delegoval a rozděloval práci mezi jednotlivé obchodní zástupce, kontroloval jejich práci a zodpovídal za jejich efektivitu a produktivitu. Jednání se státními institucemi jakožto Policie české republiky, insolvenční správci, obce a kraje. Jednání s marketingovými společnostmi za účelem rozšíření reklam ve svěřené oblasti a navazování tak nových obchodních příležitostí. Práce s hotovostí, úvěrovými smlouvami a pojistnými smlouvami. Řešení náboru nových obchodních zástupců a s tím i spojené základní HR povinnosti: Pohovory, pracovní smlouvy, dovolené apod...

Au*******.s.

Specialista finančních služeb

červenec 2018 – únor 2019 8 měsíců

Na této pozici jsem vedl obchodní jednání o koupi produktů s klienty. Vypracovával financování vozidel, zprostředkovával a poskytoval pojištění na vozidel. Práce s hotovostí a ceninami. Administrativní úkony. Zaškoloval nové kolegy.

Fa********* SE

Obchodní zástupce

květen 2015 – září 2018 3 roky a 5 měsíců

Jakožto obchodní zástupce u společnosti Fair Credit, jsem měl na starosti kmen cca 100 klientů, u kterých jsem prováděl obchodní operace na týdenní bázi. Jednalo se o poskytování spotřebitelského úvěru jiného než na bydlení (příprava smluv, sepisování smluv, vyplácení úvěrů v hotovosti klientům, zprostředkování a poskytování pojištění úvěrů a následný výběr splátek úvěrů v hotovosti). Dále mezi mé svěřené zodpovědnosti, bylo zajišťování marketingu ve svěřené oblasti (vytváření marketingového obsahu pro sociální sítě - Facebook a Tiktok, komunikace s marketingovými společnostmi jako je plakátování, roznos letáků, billboardy apod...) Akvizice nových zákazníků - vyhledávání nových zákazníků a následné navazování a uzavírání obchodních vztahů.

Jazyky

španělštinapokročilý začátečník

angličtinapokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý

MS OutlookPokročilý

Grafické a konstrukční programy

Adobe PhotoshopZačátečník

Databázové systémy

MySQL / MariaDBZačátečník

Tvorba obsahu a online marketing

Google AnalyticsZačátečník

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Další dovednosti

Jsem velmi kreativní zejména v oblasti efektivity a produktivity, díky tomu dokáži nalézt metody, které dokáží zkrátit čas a zachovat kvalitu při vytváření pracovních hodnot, díky tomu se pak daná oblast posune jak v efektivitě, tak i v produktivitě a má tak větší hodnotu pro společnost.

Kurzy

POLCO - Obchodní politika (lídři oddělení)

Kontext obchodní politiky, Tvoje spádová oblast, SWOT (Komu, Co, Jak, S kým?), Co dál se sepsanou obchodní politikou

listopad 2023

Integrace nových zaměstnanců

Jak provádět jednotnou a efektivní integraci každému novému zaměstnanci, tak aby se každý den cítil motivovaný do práce, a svými rozhodnutími, aby dělal práci efektivnější. Jak správně předávat firemní kulturu zaměstnancům.

říjen 2022

Projekt a Vedení týmů

Projekt jako základ vedení týmů, pochopení role v projektu, jak vést projekt, jak vést pravidelné individuální pohovory s podřízenými a proč, umět dávat i přijímat efektivní zpětnou vazbu, správný time-management je o nastavení priorit.

duben 2022

Certifikát o absolvování Zkoušky odborné zůsobilosti pro zprostředkování prodeje úvěru jiného než na bydlení

duben 2019

Certifikát za úspěšné složení zkoušky Základy digitálního marketingu

leden 2019

Osvědčení o úspěšném absolvování odborné zkoušky pro poskytování nebo zprostředkování vázaného spotřebitelského úvěru

listopad 2018

Zájmy

Rodina, cestování a sport.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45