V. D. , životopis 1303702
Představa o práci
Kde hledám práci
Teplice + 30 km ochota dojíždět Mapa Zahraničí - ostatní USA
Chci pracovat jako
Obchodní ředitel/manažer Provozní ředitel / manažer Ředitel / manažer kvality
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Obchodní akademie a Střední odborná škola generála Františka Fajtla, Louny, příspěvková organizace
Ekonomické lyceum (Ekonomické lyceum)
září 2011 – květen 2015SŠ s maturitou
Praxe 9 let a 7 měsíců
De*********.o.
Vedoucí oddělení
leden 2022 – dosud 2 roky a 11 měsíců
Z počátku své kariéry u společnosti Decathlon, jsem zastával pozici vedoucího oddělení Cyklistiky a servisu, jedná se o jedno z nejsložitějších, nejtechničtějších a nejspecifičtějších oddělení v rámci prodejen Decathlon jako takových. V této roli vedu tým o 8 sportovních poradcích a 3 servisních technikách. Mezi mou hlavní pracovní náplň patří plánování obratů, výběr produktů, které se budou prodávat, plánovaní směn zaměstnanců, zodpovědnost za HR věci svého svěřeného týmu (Smlouvy, lékařské prohlídky, bezpečnosti práce apod...), zodpovídám také za bezpečnost práce a požární ochrany na svěřeném úseku. Zodpovědnost za plnění ekonomických výsledků, nákladovost svěřeného úseku jeho efektivity a produktivity. Školení zaměstnanců. Současně s touto pozicí také zastávám pozici vedoucího směny, kdy mám na starosti chod celého obchodu a zodpovědnost za jeho plynulý chod, v případě nutnosti řeším veškeré problémy od bezpečnosti až po plynulý chod prodejny. Od roku 2023 jsem ke své roli Vedoucího oddělení a směny, dostal přiřazenou pozici vedoucího cirkulární ekonomiky pro pobočku Teplice, kde mezi mé svěřené projekty patří: Pronájem sportovního vybavení a výkup použitého sportovního vybavení a následný prodej. - Při této pozici je mou zodpovědností dbát na správnou funkčnost cirkulární ekonomiky v jednotlivých oblastech a komunikovat tak napříč s jednotlivými odděleními ostatních sportů v rámci obchodu na plynulém chodu, dále také zodpovídám za rentabilitu tohoto projektu. Od března roku 2024 k dosavadním pracovním pozicím: Vedoucí oddělení Cyklistiky a servisu, vedoucího směny a vedoucího cirkulární ekonomiky, přibila ještě pozice vedoucího oddělení kolečkových sportů (letní a lední brusle, skateborady, koloběžky apod...)
Fa*********r.o
Obchodní ředitel/manažer
březen 2019 – prosinec 2021 2 roky a 10 měsíců
Na této pozici jsem spravoval oblast o velikosti zhruba poloviny Ústeckého kraje. Vedl jsem 11ti členný tým obchodních zástupců a dohlížel na správu a plnění ekonomických výsledků. Zaškoloval nové členy týmu, delegoval a rozděloval práci mezi jednotlivé obchodní zástupce, kontroloval jejich práci a zodpovídal za jejich efektivitu a produktivitu. Jednání se státními institucemi jakožto Policie české republiky, insolvenční správci, obce a kraje. Jednání s marketingovými společnostmi za účelem rozšíření reklam ve svěřené oblasti a navazování tak nových obchodních příležitostí. Práce s hotovostí, úvěrovými smlouvami a pojistnými smlouvami. Řešení náboru nových obchodních zástupců a s tím i spojené základní HR povinnosti: Pohovory, pracovní smlouvy, dovolené apod...
Au*******.s.
Specialista finančních služeb
červenec 2018 – únor 2019 8 měsíců
Na této pozici jsem vedl obchodní jednání o koupi produktů s klienty. Vypracovával financování vozidel, zprostředkovával a poskytoval pojištění na vozidel. Práce s hotovostí a ceninami. Administrativní úkony. Zaškoloval nové kolegy.
Fa********* SE
Obchodní zástupce
květen 2015 – září 2018 3 roky a 5 měsíců
Jakožto obchodní zástupce u společnosti Fair Credit, jsem měl na starosti kmen cca 100 klientů, u kterých jsem prováděl obchodní operace na týdenní bázi. Jednalo se o poskytování spotřebitelského úvěru jiného než na bydlení (příprava smluv, sepisování smluv, vyplácení úvěrů v hotovosti klientům, zprostředkování a poskytování pojištění úvěrů a následný výběr splátek úvěrů v hotovosti). Dále mezi mé svěřené zodpovědnosti, bylo zajišťování marketingu ve svěřené oblasti (vytváření marketingového obsahu pro sociální sítě - Facebook a Tiktok, komunikace s marketingovými společnostmi jako je plakátování, roznos letáků, billboardy apod...) Akvizice nových zákazníků - vyhledávání nových zákazníků a následné navazování a uzavírání obchodních vztahů.
Jazyky
španělštinapokročilý začátečník
angličtinapokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
Grafické a konstrukční programy
Adobe PhotoshopZačátečník
Databázové systémy
MySQL / MariaDBZačátečník
Tvorba obsahu a online marketing
Google AnalyticsZačátečník
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Další dovednosti
Jsem velmi kreativní zejména v oblasti efektivity a produktivity, díky tomu dokáži nalézt metody, které dokáží zkrátit čas a zachovat kvalitu při vytváření pracovních hodnot, díky tomu se pak daná oblast posune jak v efektivitě, tak i v produktivitě a má tak větší hodnotu pro společnost.
Kurzy
POLCO - Obchodní politika (lídři oddělení)
Kontext obchodní politiky, Tvoje spádová oblast, SWOT (Komu, Co, Jak, S kým?), Co dál se sepsanou obchodní politikou
listopad 2023
Integrace nových zaměstnanců
Jak provádět jednotnou a efektivní integraci každému novému zaměstnanci, tak aby se každý den cítil motivovaný do práce, a svými rozhodnutími, aby dělal práci efektivnější. Jak správně předávat firemní kulturu zaměstnancům.
říjen 2022
Projekt a Vedení týmů
Projekt jako základ vedení týmů, pochopení role v projektu, jak vést projekt, jak vést pravidelné individuální pohovory s podřízenými a proč, umět dávat i přijímat efektivní zpětnou vazbu, správný time-management je o nastavení priorit.
duben 2022
Certifikát o absolvování Zkoušky odborné zůsobilosti pro zprostředkování prodeje úvěru jiného než na bydlení
duben 2019
Certifikát za úspěšné složení zkoušky Základy digitálního marketingu
leden 2019
Osvědčení o úspěšném absolvování odborné zkoušky pro poskytování nebo zprostředkování vázaného spotřebitelského úvěru
listopad 2018